AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Belgen die commentaar hebben op andermans rijstijl.... zelfs Italianen rijden beter :roflol:
Ik kan prima invoegen.

1607184882446.png

Beter uit de buurt van Antwerpen en Brussel blijven, inderdaad. :o

De aanloop en ontwikkeling van AMG is anders verlopen als M-sport bij BMW bijvoorbeeld. Dus ik begrijp dat wel.
Heb de indruk dat M sport allerlei concessies hebben moeten doen slash gemuilkorfd zijn. Welke huidige M modellen hebben die schwung van vroegah? AMG daarentegen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.332
Screenshot_20201205-192222_Instagram.jpg

Welke huidige M modellen hebben die schwung van vroegah?
Zoals eerder aangegeven de M2 (cs)*, een M4 cs, een M3 GTS?

Jaartje geleden zei meneer van de M dit:
* Markus Flasch, CEO bmw M, recently said the BMW M2 CS is “the most crisp and pure BMW M model that we have launched in quite some time”

Heb de indruk dat M sport allerlei concessies hebben moeten doen slash gemuilkorfd zijn. Welke huidige M modellen hebben die schwung van vroegah? AMG daarentegen...

ik vind de emotie van de oudere M-garde sowieso niet te evenaren. Vooral bij de 3 serie. Sinds AMG heeft besloten om opgeblazen 4 pitters te gaan gebruiken vind ik het ook waardeloos worden.

ik vind de emotie van de oudere M-garde sowieso niet te evenaren. Vooral bij de 3 serie. Sinds AMG heeft besloten om opgeblazen 4 pitters te gaan gebruiken vind ik het ook waardeloos worden.
Is toch vooralsnog enkel bij de 45 amg? De 43, 53, 63 en 65 niet, die hebben 6, 8 of 12 cilinders.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.338
63 en 65 klinkt bruter dan wat daaronder zit :o

Was er ook geen 73 amg? :thinking:

Good old days (germany)

Terug
Naar boven