Ik kan prima invoegen.Belgen die commentaar hebben op andermans rijstijl.... zelfs Italianen rijden beter![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan prima invoegen.Belgen die commentaar hebben op andermans rijstijl.... zelfs Italianen rijden beter![]()
Ring Antwerpen, hel
Brussel is zo mogelijk nog erger maar dat kun je makkelijker vermijden.Beter uit de buurt van Antwerpen en Brussel blijven, inderdaad.![]()
Brussel is zo mogelijk nog erger maar dat kun je makkelijker vermijden.

Stond nooit vooraan bij de fans van Mercedes, op de pareltjes na, maar begin ze meer en meer te waarderen.
Stond nooit vooraan bij de fans van Mercedes, op de pareltjes na, maar begin ze meer en meer te waarderen.
Heb de indruk dat M sport allerlei concessies hebben moeten doen slash gemuilkorfd zijn. Welke huidige M modellen hebben die schwung van vroegah? AMG daarentegen...De aanloop en ontwikkeling van AMG is anders verlopen als M-sport bij BMW bijvoorbeeld. Dus ik begrijp dat wel.
Bij Alpina krijgen werknemers tegenwoordig gratis aspirines.Heb de indruk dat M sport allerlei concessies hebben moeten doen slash gemuilkorfd zijn. Welke huidige M modellen hebben die schwung van vroegah? AMG daarentegen...
Zoals eerder aangegeven de M2 (cs)*, een M4 cs, een M3 GTS?Welke huidige M modellen hebben die schwung van vroegah?
Heb de indruk dat M sport allerlei concessies hebben moeten doen slash gemuilkorfd zijn. Welke huidige M modellen hebben die schwung van vroegah? AMG daarentegen...
Is toch vooralsnog enkel bij de 45 amg? De 43, 53, 63 en 65 niet, die hebben 6, 8 of 12 cilinders.ik vind de emotie van de oudere M-garde sowieso niet te evenaren. Vooral bij de 3 serie. Sinds AMG heeft besloten om opgeblazen 4 pitters te gaan gebruiken vind ik het ook waardeloos worden.
Tegenwoordig ook weer, boven de 65. Een GT 73 AMG. Vroeger was er een SL 73.63 en 65 klinkt bruter dan wat daaronder zit
Was er ook geen 73 amg?
Good old days (germany)
Klopt. Ik heb het over de toekomst (nieuwe C63)Is toch vooralsnog enkel bij de 45 amg? De 43, 53, 63 en 65 niet, die hebben 6, 8 of 12 cilinders.