Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belgen die commentaar hebben op andermans rijstijl.... zelfs Italianen rijden beterZe nemen de plaats inderdaad wel in van de vroegere doorsnee BMW en Audi leaser
.

Geen idee. Weet niet hoe anderen rijden volgens jou. Ik werk al maanden thuis. Kom amper nog op de snelweg.Probeer onderscheidend te rijden ten opzichte van veel andere Volvo lease rijders, overig verkeer zal je dankbaar zijn.
Wat dat betreft vallen de nieuwere Tesla en Volvo rijders op, dikwijls niet in heel positieve zin.
Afgunst 😂De nieuwe Volvo en Tesla rijders vallen idd vaak op door haantjesgedrag op de weg ,is nergens op gebaseerd want alles is lease en en voor 90% alleen mogelijk met dikke subsidies
Belgen die commentaar hebben op andermans rijstijl.... zelfs Italianen rijden beter
Geen idee. Weet niet hoe anderen rijden volgens jou. Ik werk al maanden thuis. Kom amper nog op de snelweg.
Kwestie van iedereen over dezelfde kam te scherenBelgen die commentaar hebben op andermans rijstijl.... zelfs Italianen rijden beter
Geen idee. Weet niet hoe anderen rijden volgens jou. Ik werk al maanden thuis. Kom amper nog op de snelweg.
.
.Dat hangt denk ik van je werkgever af.Hoe zit dat nou met een lease auto. Mag je er dan enkel mee naar je werk rijden of je moet bijtelling betalen als je er prive mee wilt rijden?
Rechts inhalen, geen knipperlichten, bumperkleven (valt met name op bij 50 en 80 wegen), in 1 streep van drie rijbanen veranderen, anderen weinig tot geen ruimte geven tijdens invoegen, ritsen of op uitvoeg en invoegstroken/ vaak met phone in de hand/ afsnijden, nog even snel voor een vrachtwagen gooien/ onnodig links of op de middenbaan (als je dan inhaalt plots gasgeven), als op matrixborden snelheid staat aangegeven gewoon doorknallen zelfde bij wegwerkzaamheden etc. Van de Volvo rijders is het meestal de V40 en daarna de V60 rijder.
Dat hangt denk ik van je werkgever af.
Wij betalen bvb een forfaitaire bedrag per maand voor de lease en tankkaart, maar mogen de wagen ook voor privé doeleinden gebruiken. Enkel tanken in het buitenland mag niet op kosten van de baas. Voor de rest is alles inbegrepen (onderhoud, banden,...).
Dat doet iedereen in de randstad 🤣. Ben zelf een rustige rijder. Gewoon met het verkeer mee, wel meestal links, niet te sloom. Houd me eigenlijk we vrij netjes aan de regels.Rechts inhalen, geen knipperlichten, bumperkleven (valt met name op bij 50 en 80 wegen), in 1 streep van drie rijbanen veranderen, anderen weinig tot geen ruimte geven tijdens invoegen, ritsen of op uitvoeg en invoegstroken/ vaak met phone in de hand/ afsnijden, nog even snel voor een vrachtwagen gooien/ onnodig links of op de middenbaan (als je dan inhaalt plots gasgeven), als op matrixborden snelheid staat aangegeven gewoon doorknallen zelfde bij wegwerkzaamheden etc. Van de Volvo rijders is het meestal de V40 en daarna de V60 rijder.
Klopt. Het is niet echt goedkoop. Maar wel iets gunstiger dan zelf dezelfde auto kopen.In Nederland is er voor zover ik weet gewoon een regel dat je bijtelling moet betalen zodra je meer dan 500km per jaar prive rijdt. Maar dat zou een "auto van de zaak" min of meer een sigaar uit eigen doos maken.
Mij maakt hard rijden overigens niets uit. Ik had ook niet het idee overigens dat jij zou voldoen aan het beeld dat ik schets dat een behoorlijke groep V40 rijders lijkt te kenmerken.Dat doet iedereen in de randstad 🤣. Ben zelf een rustige rijder. Gewoon met het verkeer mee, wel meestal links, niet te sloom. Houd me eigenlijk we vrij netjes aan de regels.
Nja, geen idee, vind het wel meevallen.Kwestie van iedereen over dezelfde kam te scheren.
Het valt gewoon op dat mensen met die type auto’s vaak enorm vol van zichzelf zijn en denken dat ze daarom alles mogen op de weg.
Italianen rijden alsof ze nergens bang voor zijn, altijd een avontuur om daar rond te sjezen.
V40, dat is twee leaseklasses lager tsssrkMij maakt hard rijden overigens niets uit. Ik had ook niet het idee overigens dat jij zou voldoen aan het beeld dat ik schets dat een behoorlijke groep V40 rijders lijkt te kenmerken.

Rechts inhalen, geen knipperlichten, bumperkleven (valt met name op bij 50 en 80 wegen), in 1 streep van drie rijbanen veranderen, anderen weinig tot geen ruimte geven tijdens invoegen, ritsen of op uitvoeg en invoegstroken/ vaak met phone in de hand/ afsnijden, nog even snel voor een vrachtwagen gooien/ onnodig links of op de middenbaan (als je dan inhaalt plots gasgeven), als op matrixborden snelheid staat aangegeven gewoon doorknallen zelfde bij wegwerkzaamheden etc. Van de Volvo rijders is het meestal de V40 en daarna de V60 rijder.
De V40 heeft/had geloof ik 190pk wat voor een groep nog binnen budget van lease valt en zijn daar voor gegaan hangt samen met bepaalde leeftijdsgroep denk ik. De oudere Volvo's rijden veel anders en de oudere Volvo rijder idem. XC90 rijdt doorgaans ook anders dan V40, zelfde wat het model betreft die jij krijgt.
Dan moet je ook een beetje doorrijden.
Waarschijnlijk ook 2 decennia jonger

Ik zie het vooral voor me en om mij heen.
Ik ben wel oud, maar niet zo oud!
Ik vond Italië ook leuk rijden met de S2000 (en vooral in de bergenNja, geen idee, vind het wel meevallen.
Ik vond Italië we leuk rijden trouwens.
). Met de gehuurde auto een paar jaar terug daarentegen
. Dat ding ging voor geen meter vooruit, levensgevaarlijk met die korte invoegstroken en gekke Italianen.Je hebt wel een beetje power nodig daar. Recht van de sterkste.Ik vond Italië ook leuk rijden met de S2000 (en vooral in de bergen). Met de gehuurde auto een paar jaar terug daarentegen
. Dat ding ging voor geen meter vooruit, levensgevaarlijk met die korte invoegstroken en gekke Italianen.