Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Nee, het was geen geintje. Het is daadwerkelijk mijn wagen op de foto's.
tijdens invoegen niet zorgvuldig gekeken o.i.d.?
Ik kan het mij eigenlijk niet herinneren. Het lijkt er in ieder geval sterk op dat het zo is gegaan.

'k Heb nog niet terug gereden. Echter heb ik geen gevoelens van angst of twijfel om dat terug te gaan doen. Mijns inziens had ik altijd al ietwat een ongezonde relatie met de dood. :thinking: Op zich was het geen slechte manier geweest om te gaan. Another toothpick!

De juridische nasleep zou weleens erg vervelend kunnen worden. Castratie zonder verdoving lijkt me momenteel aangenamer.

En dit was onze portie DutchPsychology voor vandaag. :o

Nee, het was geen geintje. Het is daadwerkelijk mijn wagen op de foto's.

Ik kan het mij eigenlijk niet herinneren. Het lijkt er in ieder geval sterk op dat het zo is gegaan.

'k Heb nog niet terug gereden. Echter heb ik geen gevoelens van angst of twijfel om dat terug te gaan doen. Mijns inziens had ik altijd al ietwat een ongezonde relatie met de dood. :thinking: Op zich was het geen slechte manier geweest om te gaan. Another toothpick!

De juridische nasleep zou weleens erg vervelend kunnen worden. Castratie zonder verdoving lijkt me momenteel aangenamer.

En dit was onze portie DutchPsychology voor vandaag. :o
Topics samenvoegen gaat je beter af als invoegen.

Gelukkig nog niet definitief uitgevoegd. Gezellig nog even een tijdje zuurstof misbruiken!

De 1.8 kan getuned worden naar 210 pk zag ik. Ik gok dat je nog steeds tussen 7 en 8 seconden nodig hebt dan. (@ 1500 kg)

De toekomst ziet er niet rooskleurig uit voor de fans van 6 of meer cilinders. 🙈

De toekomst ziet er niet rooskleurig uit voor de fans van 6 of meer cilinders. 🙈

Voor autofans in het algemeen kan je wel stellen. Gaat straks enkel nog om welke gadgets erop zitten. Rijden doen ze allemaal hetzelfde, muis en muisstil :(

Wel eerst even goed warm rijden ;)
Je bedoelt aan de stekkers thuis vooraf opwarmen 😂

En tsja, voor echte petrolheads is het misschien niets, maar voor mij, een gewone leaserijder is het de hemel.

Geen herrie, comfortabel, veel gaat automatisch. Kan niet wachten tot ik helemaal niets meer hoef te doen qua sturen of gas geven.

En tsja, voor echte petrolheads is het misschien niets, maar voor mij, een gewone leaserijder is het de hemel.

Geen herrie, comfortabel, veel gaat automatisch. Kan niet wachten tot ik helemaal niets meer hoef te doen qua sturen of gas geven.
Probeer onderscheidend te rijden ten opzichte van veel andere Volvo lease rijders, overig verkeer zal je dankbaar zijn.
Wat dat betreft vallen de nieuwere Tesla en Volvo rijders op, dikwijls niet in heel positieve zin.

Nou, ook als lease wagen zou ik wel iets sportievers en luiders rijden als het kon. Het hangt er ook van af waar je van houdt natuurlijk. In mijn bedrijfswagen heb ik meer het gevoel dat de auto rijdt en ik er gewoon in zit en af en toe wat stuur. Hemels om dan weer in de S2000 of Integra te kruipen en écht rijgevoel te ervaren :heart: .

Probeer onderscheidend te rijden ten opzichte van veel andere Volvo lease rijders, overig verkeer zal je dankbaar zijn.
Wat dat betreft vallen de nieuwere Tesla en Volvo rijders op, dikwijls niet in heel positieve zin.
:roflol: Ze nemen de plaats inderdaad wel in van de vroegere doorsnee BMW en Audi leaser :D.

Terug
Naar boven