Op het olieverbruik na was het eigenlijk de perfecte auto voor me, maar ik rijd te weinig km’s om een motorrevisie en een nieuwe turbo (die liep ook op zijn laatste benen) te rechtvaardigen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het olieverbruik na was het eigenlijk de perfecte auto voor me, maar ik rijd te weinig km’s om een motorrevisie en een nieuwe turbo (die liep ook op zijn laatste benen) te rechtvaardigen.
Leren bekleding
Cruise control
Automaat
Genoeg pk's
Redelijk betrouwbaar
Liefst een v6
Budget max 7k (in Duitsland)

![]()
Pontiac Fiero 2.8 Automaat 1987 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
Mat zwarte Pontiac Fiero 2.8 V6 automaat te koop! Apk 27 juli 2020 afgelopen. Rijdt en schakelt goed! Er kan een...www.autowereld.nl
Amerikaantje![]()
Chrysler LeBaron 3.0i V6 1990 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
Deze Auto is afkomstig van de tweede eigenaar er is nooit aan deze auto gespoten en is in bijna concours staat zien is...www.autowereld.nl
330 touring niks voor je? In ieder geval zat keuze in DE
Edit; zoals @Brab0 al zei![]()

Vind zelf dat je er voor een daily nooit achteruit moet gaan met bouwjaar
Zeg het maar, jongens!
Voordelen:
Weinig KMs
Atmosferische i6 🙊
Stage 1: 265 pk / 310 nm
Verfrissend kleurtje
Mengeling tussen van oudsher en het moderne tijdperk
Nadelen:
Zetels (stof, manueel, geen verwarming)
Bangle design elementen (te verhelpen)
Geen GPS (aftermarket installatie mogelijk)
Hogere jaarlijkse hippietaks 😤
Ik ook, 2 x een 1m Vr6. Laatste had ik een paar jaar langer moeten rijden maar in vond de Rocco vanaf introductie in '08 supergaaf.Ik heb twee leons 1m fr gehad en geen seconde spijt van gehad. De 1.8T blijft 1 van de betere motoren.. jammer dat ze nu al wat oud zijn (2000-2004)
Direct uitverkocht schrijft hij, dat is gelul want er zijn jaren na productie nog nieuwe verkocht her en der. Op zich geen slechte prijs, ze werden jaren terug ook al voor meer verkocht. Qua geluid moet je deze hebben met V10 dat is echt een van de allerbeste die ik heb gehoord (Carrera GT misschien net nog wat beter en de V10 van Lambo klinkt ook super), als je het als investering wil aankopen zal je moeten bijleggen (dik ook) en voor de Nürburgring Edition moeten gaan (50 stuks).Onze vriend Leitner heeft een LFA te koop staan
Op zoek naar een 2014 Lexus LFA Special Paint Pearl Red metallic bij een betrouwbaar autobedrijf in Nederland? | autoleitner.nl
Zoek u een 22 youngtimer of sportauto met een lage kilometerstand bij een vertrouwd autobedrijf? Bij Autoleitner.nl koopt u exclusieve en bijzondere youngtimers en sportauto's van merken als Mercedes, BMW, Lamborghini, Porsche en Ferrari met lage kilometerstanden. | autoleitner.nlwww.autoleitner.nl
![]()
Pontiac Fiero 2.8 Automaat 1987 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
Mat zwarte Pontiac Fiero 2.8 V6 automaat te koop! Apk 27 juli 2020 afgelopen. Rijdt en schakelt goed! Er kan een...www.autowereld.nl
Amerikaantje![]()
Chrysler LeBaron 3.0i V6 1990 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
Deze Auto is afkomstig van de tweede eigenaar er is nooit aan deze auto gespoten en is in bijna concours staat zien is...www.autowereld.nl
330 touring niks voor je? In ieder geval zat keuze in DE
Edit; zoals @Brab0 al zei![]()
Vraagprijs, tja, geen idee wat die dingen "waard" zijn, is inmiddels al wel een redelijk zeldzame auto, helemaal in Europa. Wat de gek ervoor geeft.Een Fiero ook al 7500?
Die werden rond 2003, toen ik dat soort auto's leuk vond nog aangeboden voor 1500 en dan was je blij als je hem kwijt was.
Denk dat ik sowieso ergens achteruit zal (moeten) gaan. RWD 225 pk / 310 nm (@ 1375 kg) vervangen is niet zo evident als ik dacht.Vind zelf dat je er voor een daily nooit achteruit moet gaan met bouwjaar
Gewoon je budget verruimen.Denk dat ik sowieso ergens achteruit zal (moeten) gaan. RWD 225 pk / 310 nm (@ 1375 kg) vervangen is niet zo evident als ik dacht.
Dit is een goeie. Ik heb tijdelijk een cheap ass wagentje gereden tot ik budget had te kunnen kopen wat ik echt heel leuk vond/vind.
Vraagprijs, tja, geen idee wat die dingen "waard" zijn, is inmiddels al wel een redelijk zeldzame auto, helemaal in Europa. Wat de gek ervoor geeft.
🤓Wanneer ik een Paul Walker'tje doe en het overleef.
Werden firebirds vroeger niet gemakkelijk omgebouwd tot 'testarossas'?
Weet vroeger nog wel kijk een firebird bruuuut!