XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

De meest karige uitvoering die destijds te koop was volgens mij.
Behoorlijk uitgekleed, inderdaad. Al zou ik mij daar veel meer aan storen bij een recent model.
Add klopt ook van geen kant (mist zo te zien cruise control, leder stuur, cilmatecontrol, sportpakket, etc.).
Tweedehandsadvertenties zijn om tureluurs van te worden. Ik zie constant fouten. Vraag me ook af of hij daadwerkelijk cruise control heeft.

Niet zichtbaar op de foto's in ieder geval.

Behoorlijk uitgekleed, inderdaad. Al zou ik mij daar veel meer aan storen bij een recent model.

Tweedehandsadvertenties zijn om tureluurs van te worden. Ik zie constant fouten. Vraag me ook af of hij daadwerkelijk cruise control heeft.

Niet zichtbaar op de foto's in ieder geval.

Nog even gekeken en volgende items mist ie zeker ;

Cruise Control
Lederen stuurwiel
Lichtsensor
Parkeerhulp achter
Regensensor
Boordcomputer
Sportpakket
Bandenspanningscontrolesysteem

Enige lekkere aan dat ding is het blok icm km-stand (al wantrouw ik die ook).

Cruise Control
Lederen stuurwiel
Lichtsensor
Parkeerhulp achter
Regensensor
Boordcomputer
Sportpakket

Cruise control is wel lekker ja, maar regensensor en parkeerhulp??

Cruise Control
Lederen stuurwiel
Lichtsensor
Parkeerhulp achter
Regensensor
Boordcomputer
Sportpakket

Is het wel zo positief als een auto in 12 jaar enkel voor korte ritjes met dus voornamelijk koude motor is gebruikt?

Als je bij een auto denkt "ja" moet je eigenlijk niet meer verder zoeken, hij wordt daarna alleen maar minder door twijfel en gaat ten koste van de voorpret.

Leuke bak man, in ieder geval qua looks scoort ie punten

Alfa vond ik altijd al dik
ik weet niet wat je te besteden hebt maar Alfa zou mijn keus niet zijn. Vooral de V6 (niet erg betrouwbaar).

Zo'n 7k. Heb nog een adresje in Duitsland waarbij ik ze goedkoop kan importeren.
Zou dan eerder voor de Brera gaan.
Dat kontje is mij wat te bol. Vanwaar je voorkeur voor de Brera?
Schitterend met heerlijke v6 Busso!

Alleen in het geval van Alfa word goedkoop al snel duurkoop. :rolleyes:
Meende dat die v6 juist een sterk blok is.
Maar jij en @Brab0 delen een andere mening?

Mijn tweede keus is de insignia 2.8T

Juist de achterkant is wat de Brera mooi maakt. En nog wat exclusiever natuurlijk.

Brera.jpg

Roze is weer een mannenkleur!
Het schijnt dat ridders in de Middeleeuwen i.p.v. rood wat bijna iedereen denkt, roze droegen, dat toen doorging voor de mannelijkste kleur! In Italië is dat nooit verdwenen, de leider in de Giro draagt de maglia rosa. Vans heeft dit jaar veel mannenkleding in roze.

Zo'n 7k. Heb nog een adresje in Duitsland waarbij ik ze goedkoop kan importeren.

Wat zoek je precies? Eisenpakket zegmaar

Het schijnt dat ridders in de Middeleeuwen i.p.v. rood wat bijna iedereen denkt, roze droegen, dat toen doorging voor de mannelijkste kleur! In Italië is dat nooit verdwenen, de leider in de Giro draagt de maglia rosa. Vans heeft dit jaar veel mannenkleding in roze.

Veel Italianen zoeken de grens op van nichterigheid, maar zodra een Italiaan het doet is het mode en smaak. De rest van Europa begrijpt er blijkbaar niks van.

Veel Italianen zoeken de grens op van nichterigheid, maar zodra een Italiaan het doet is het mode en smaak. De rest van Europa begrijpt er blijkbaar niks van.
Hun gemiddelde penislengte schijnt ook 1/2cm meer te zijn dan bij ons. Maar er komen onmiskenbaar uitzonderlijk mooie producten uit dat land.

hier een insignia gehad, nooit meer man lekker laten staan.

Terug
Naar boven