AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Alleen die 1.0 3 cilinders zouden mij doen afknappen.

    Ook in het smurfenblauw?

    Ik moet wat bekennen. Ik heb een corsa gereden 1.0T 3cilinder. Dat kreng haalde toch wel 190 na een half uur. Alsnog veel plezier mee gehad, was een leasebak dus gaf er helemaal niets om. De onderplaat was ook helemaal naar de klote van over drempels vliegen en andere gekkigheid, bandjes waren ook aardig op na 2 jaar.
     

    if you know what i mean wtf GIF
     
    In August 2008, he sold the Gallardo because "idiots in Peugeots kept trying to race [him] in it"
     
    Clarkson has also criticised Vauxhalls[116][117] and has described Vauxhall's parent company, General Motors, as a "pensions and healthcare" company which sees the "car making side of the business as an expensive loss-making nuisance".
     

    Niet mijn ding qua uiterlijk. :gay:
     

    1614794972524.png


    Vroeg me weleens af waarom men zoveel troep naar binnen laat waaien. :thinking:
     
    Dat tapijt aan binnenkant wielkast is vervelend schoon te maken. Je moet niet door natte manure heen rijde
     
    Jeff 'Life finds a way' Goldblum rijdt nog steeds in de ML die die kreeg voor Jurassic Park / Lost World.
     
    Dat tapijt aan binnenkant wielkast is vervelend schoon te maken. Je moet niet door natte manure heen rijde

    Gewoon doorrijden gaat het vanzelf wel weer weg. Net als de sneeuwvlokken die ze de hele middag hebben staan vegen en 3 dagen later weer weg gesmolten waren haha.

    sexy cristiano ronaldo GIF
     
    Ik had er een borstel voor gekocht. Bleek die niet te passen in de wielkasten.

    Michael Jordan Lol GIF by ESPN
     
    Back
    Naar boven