Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Precies! Met een aego kan je ten minste volop planken!

Mijn eerste auto was een Suzuki Alto, 70 voelde als 100. Wat een beleving.

Maar ik denk dat je echt bijzonder weinig kan planken met 700pk in Nederland, op een gegeven moment wordt het toch een beetje overkill lijkt me.

Mijn eerste auto was een Suzuki Alto, 70 voelde als 100. Wat een beleving.

Maar ik denk dat je echt bijzonder weinig kan planken met 700pk in Nederland, op een gegeven moment wordt het toch een beetje overkill lijkt me.

Tuurlijk wel. Na 21.00 uur is het lekker rustig hoor :)

Ik top geregeld op de bike, kon hij harder dan had ik harder gereden. Maar ik woon ook niet in de randstad, hier is het wat rustiger.

Maar goed, dat je niet altijd kunt planken maakt die 700 pk niet minder leuk. Korte sprintjes naar de 200-240 is ook fun.

Bedoel eigenlijk het uiterlijk. Denkt een leek niet een doorsnee stationwagen? Ik kan daar niet goed over oordelen want weet dat die snel is.
Mwah, denk dat een leek wel weet dat een audi station wagen snel is, maar die zien waarschijnlijk niet dat die zó snel is, als je begrijpt wat ik bedoel.

Een echte leek (95% van de vrouwen) heeft echt geen flauw benul.
Ik ook niet, dacht altijd dat Audi het zoveelste supersaaie merk was, totdat Ducati, het ultieme sportieve motormerk, in het concern werd opgenomen. Sindsdien viel op dat uitdagers bij het stoplicht of gewoon vlotte wegrijders, vaak in zo´n Audi zitten.

Een echte leek (95% van de vrouwen) heeft echt geen flauw benul.

Ze denken wel dat hun Aygo erg snel is. Omdat ze zo snel door moeten schakelen, denken ze dat de auto super snel is. Ik ben er nog nooit een tegengekomen die haar eigen auto niet snel vond.

fat gift card GIF

Ze denken wel dat hun Aygo erg snel is. Omdat ze zo snel door moeten schakelen, denken ze dat de auto super snel is. Ik ben er nog nooit een tegengekomen die haar eigen auto niet snel vond.
Tot 30 is zo'n Aygo best vlug.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.773
x4kyv4pbp5db.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.774

u can jump start a jumbo jet with one of these babies

Geen wonder dat hij hem gratuit kreeg.

A very nice subscriber from the Netherlands generously decided to give me his old car. It's in rough shape and hasn't run in several years, but it's a very rare and sought-after Highline model of the E32 750iL. The highest optioned and most expensive 7 series of the early '90s, equipped with rear climate controls, picnic tables, heated & electric rear seats and a fridge among other things. Is it worth saving though?

Wacht tot je het interieur ziet. 🤭

2002214 - 1.jpg
2002214 - 2.jpg

2002214 - 3.jpg
2002214 - 02.jpg

Eerste SF90 Stradale in zwart.

Terug
Naar boven