AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Hij blijft toch tijdloos...een keer per jaar zie je er weleens een rijden.
 
Zouden jullie in de configurator nog aanklikken dat er een ster op de motorkap zit of hebben jullie m liever in de grill? Ik ben nog van op de motorkap. Wil m zien tijdens het rije
 

Vroeger hier geobsedeerd door. Toen op de pini vond ik het geen klap meer aan. Mooiste zijn de wissers zoals de benzen en volvos vroeger hadden.
 

Vroeger hier geobsedeerd door. Toen op de pini vond ik het geen klap meer aan. Mooiste zijn de wissers zoals de benzen en volvos vroeger hadden.

Die op de Bentley verkloot de hele look van de koplampen.
 
 
Ik ben benieuwd naar de prijs, maar ik denk dat zelfs Dacia geen betaalbare EV kan bouwen.
 
Ik ben benieuwd naar de prijs, maar ik denk dat zelfs Dacia geen betaalbare EV kan bouwen.

En als het zo is zou ik die accu voor geen meter vertrouwen.

Zou dat eigenlijk mogelijk zijn voordat je een EV besteld. De auto kopen op voorwaarde dat je de volle accu zo goed als leeg kan rijden om te checken of de actieradius klopt?
Een "testrit" voor een EV zou mij puur om de accu gaan, en die is maar op één manier uit te testen. Kijken hoe ver die komt. Je zit echt met de gebakken peren als je de zakelijke afstanden niet haalt wat ze wel beloven.

Ik ben zo weleens het schip in gegaan met een softijsmachine, kon wel 900 ijsjes per uur tappen. Dat waren er in de praktijk nog geen 100. Ding van 25k.
 

Ziet een leek hier eigenlijk het snelle hier van af?

Hou wel van een sleeper.
 
Waar kan je zo'n auto nou nog fatsoenlijk intrappen zonder je zorgen te maken dat er iemand je snelheid niet goed inschat?
 
Bedoel eigenlijk het uiterlijk. Denkt een leek niet een doorsnee stationwagen? Ik kan daar niet goed over oordelen want weet dat die snel is.
 
Back
Naar boven