MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Haha ja klopt.
Originele Honda's houden het bijna 10 min vol op volgas.

---------- Post added at 00:12 ---------- Previous post was at 00:11 ----------

Op dit moment niks wat ik zelf bezit.
Maar heb al vaker met een skyline een r1 zoek gereden en dat heeft voor mij veel meer dan een motorfiets die iedereen kan kopen. No offence btw want vind motorfietsen zelf ook heel gaaf.

Vooral dat laatste is wat mij trekt, niet eens zo zeer wie ik er wel of niet uit rij.

Ah ik dacht dat jij zelf zo'n auto bezat..

Ben het met je eens tho, ik rijd ook liever in een RS6 dan op een R1. maja, ik ben ook een "f**got die geen snelle auto kan betalen"

Ah ik dacht dat jij zelf zo'n auto bezat..

Ben het met je eens tho, ik rijd ook liever in een RS6 dan op een R1. maja, ik ben ook een "f**got die geen snelle auto kan betalen"

:roflol: Dat zijn niet mijn woorden.

Nee r1 is ****ing Nice man. ;)

Mijn golfje komt op 180pk bij 790kg dus opzich nog hard zat met fwd.

Nee, xyz zn woorden;) 180pk in een 790kg auto is niet verkeerd idd :D

C63 on air.

Vind hem achter veel te laag staan, voor staat ie perfect.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: hoe verpauper ik een mooie auto in 10 seconde

Ik zeg ook, hij ligt te laag.

Als hij iets hoger stond was het perfect.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

DSC_0614_fhdr_zps7f188000.jpg

Velgen zouden niet mijn keuze zijn, maar deze rijhoogte is voor mij perfect.

Inderdaad, zou dit liever hebben dan een lambo ofzo.
Fun factor is VOOR MIJ veel groter in zo'n auto.

Reken maar dat je niet weet wat je meemaakt als je gas geeft haha.

---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:50 ----------

http://youtu.be/5K3jvZFsRKg

Zoals dit bijvoorbeeld, voor mij ultiem.

600pk is voor op straat perfect imo.

Het fun factor is bij een aangepaste auto idd veel hoger.
Ik merk op dat ondanks dat ik naast mijn hobby auto (een aangepaste 309 met 2 liter turbo blok) en een Audi S8 met behoorlijk wat luxe toch veel vaker de 309 pak. :)

Wat ik wel merk is dat omdat de 309 al onderin de toeren een hoop koppel heeft en ik dus als ik in de audi S8 zit dan dezelfde dosis gas geef bij normaal wegtrekken ik met de audi best sloom optrek.

Het is zelfs zo erg dat ik heb gehad dat een seat ibiza waarschijnlijk verwachte dat de S8 embleem nep was want die was eerder weg gereden van me en vervolgens ging hij bij een pompstation wachtte tot ik voorbijreed om vervolgens bij het passeren snel achter me aan te rijden en bij het verkeerslicht een 100 meter verderop links ging staan en liep te gassen hopend op een sprint :o

Ik ga normaal niet echt sprinten met de S8 aangezien ik deze als daily beschouw en omdat ik daarvoor dus de snellere 309 heb, maar dit was gewoon een te leuke gelegenheid om voorbij te laten gaan :p
Het scheelde dus behoorlijk toen het verkeerslicht op groen ging en ik de V8 flink de sporen gaf :p
Die zal niet zo snel meer met zijn 1,4 liter ibiza een audi S8 uitdagen verwacht ik zo :p

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Velgen zien er niet uit..

Vind de black series dikker

Terug
Naar boven