Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Heb je niet meer foto's peppie? Zo heerlijk om te zien altijd zulke projectjes :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

wow die zijn echt bizar

Zoals beloofd, hier wat meer foto's van mijn project.
Het is nog steeds in aanbouw dus nog lang niet klaar.

11u991w.jpg

11ipwqo.jpg

Toen het interieur er uit gehaald en een kuipstoel er in gezet. (ik rij altijd alleen)

5btzr9.jpg

Uiteindelijk vond ik de auto toch te langzaam en had ik de keuze voor een turbo setup en webers. Aangezien ik geluid heel erg belangrijk vind en oldskool beter vind ben ik voor webers gegaan.

Hier begonnen met demonteren:
5fq2is.jpg

1zd2m86.jpg

Toen de cilinderkop er af gehaald en meteen aan laten passen:

34i68go.jpg

1zpgm75.jpg

Nieuwe nokkenassen: (276 graden)

33er68h.jpg

1zz2ao3.jpg

Het resultaat:

2lc8gvo.jpg

De Webers met spruitstuk:

Eindelijk lijkt het ergens op :D :

Aan de rechterkant de kabels weg gewerkt: (links moet nog)

Hier nog een foto van het interieur hoe het nu is:

311oy1y.jpg

---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:22 ----------

Ik heb al een ander dashboard waar de meters op de plek van de radio komen en het Alu paneel weg gaat.
Twijfel alleen nog of ik de bodem zal spuiten of er weer tapijt in zal leggen..

Nice pics Peppie!

Wat heb je verder / ga je nog aanpassen aan de auto?
Remmen, ophanging etc?

---------- Toegevoegd om 01:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:26 ----------

Ultieme sleeper :)

Nice pics Peppie!

Wat heb je verder / ga je nog aanpassen aan de auto?
Remmen, ophanging etc?

Ja remmen en ophanging zijn al aangepast maar komt weer wat anders onder.
Vind de auto nog niet stug genoeg haha.
Verder moet er nog een kooi in en moet alles gespoten worden.

Volgend jaar de motor er weer uit halen en die dan spuiten en misschien meteen een stroker kit er in. (1.8>2.1)

zo zo lekker bezig peppie :D

Thanks. :D

Kan echt steeds minder wachten om er in te rijden.
Gister het goede nieuws gehad dat hij EINDELIKL vonkt na 5 maanden proberen.
Letterlijk ALLES is nieuw en nog deed hij niks. Bleek nou dat de startmotor liep te kloten.

Heb nu wel vonk maar niet zo sterk, dus misschien alsnog andere verdeler en dan starten. :D

:roflol: Waren die 26cc rc auto motoren toch een stuk makkelijker in elkaar te zetten

Klinkt goed allemaal, leuk project hoor :D

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:00 ----------

:roflol: Waren die 26cc rc auto motoren toch een stuk makkelijker in elkaar te zetten

Ja het valt vies tegen.
Je ziet nu ook niet de onderdelen die zelf gemaakt zijn.

Als je bijvoorbeeld de foto bekijkt waar de motor uit elkaar gehaald wordt, zie je voor op een flens zitten (soort pimol :o). Deze staat schuin en paste niet met de Webers, dus die hebben we ook zelf moeten maken.

Zo heb je nog ontelbaar andere onderdelen wat weer niet helemaal paste en dus weer aangepast moest worden.

Ja het valt vies tegen.
Je ziet nu ook niet de onderdelen die zelf gemaakt zijn.

Als je bijvoorbeeld de foto bekijkt waar de motor uit elkaar gehaald wordt, zie je voor op een flens zitten (soort pimol :o). Deze staat schuin en paste niet met de Webers, dus die hebben we ook zelf moeten maken.

Zo heb je nog ontelbaar andere onderdelen wat weer niet helemaal paste en dus weer aangepast moest worden.

Haha ja verder dan de poorten uitslijpen met een dremel zijn wij niet gekomen.

Maximale vermogen ooit behaald was 12 pk uit een 26 cc motortje, was wel na 5 liter gedaan met dat ding :o

Uiteindelijk naar electro over gestapt omdat dat sneller, minder herrie en geen stank was. Moet wel zeggen dat ik daardoor t geluid van tesla's meer heb leren waarderen dan de gemiddelde auto liefhebber.

Mooi project Peppie!

Thanks allemaal! :D

Blijft ook mooi, een E-type

Terug
Naar boven