XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bruut ding: Golf GTI W12 met 650pk

m1cyiwwbfgps_800.jpg

m1cyiwwbdgpr_800.jpg

Ik vind hem lelijk, maar zou er wel in willen rijden( door de 650pk ).

Hoezo stuur verkeerd om?

Echt he, snap nooit dat mensen zulke auto's willen "pimpen". Lekker origineel laten die wagens.

Dit dus, wat een pure verkrachting van auto's zie je toch soms.. Zelf vind ik het ook een beetje afhankelijk van het merk. Zo'n auto als Peppie heeft straalt niks uit als hij uit de fabriek komt (no offence peppie ;) ), dan vind ik het wel mooi om te zien als daar een monsterlijke wagen van wordt gemaakt :D Een Mercedes/BMW/exclusievere luxewagen straalt gewoon klasse uit, snap niet dat je dat ding plat op de grond wilt leggen met een setje chinese velgen eronder :(

Pas nog een tijdje met een Jag XK kunnen rijden, 400pk 5.0L, heerlijk! :D Het is misschien attentionwhoring in de puurste vorm, maar het is gewoon zo nice om daarmee door een stadscentrum te rijden, rustig op het gemak gezien worden.. :D

Dit dus, wat een pure verkrachting van auto's zie je toch soms.. Zelf vind ik het ook een beetje afhankelijk van het merk. Zo'n auto als Peppie heeft straalt niks uit als hij uit de fabriek komt (no offence peppie ;) ), dan vind ik het wel mooi om te zien als daar een monsterlijke wagen van wordt gemaakt :D Een Mercedes/BMW/exclusievere luxewagen straalt gewoon klasse uit, snap niet dat je dat ding plat op de grond wilt leggen met een setje chinese velgen eronder :(

Pas nog een tijdje met een Jag XK kunnen rijden, 400pk 5.0L, heerlijk! :D Het is misschien attentionwhoring in de puurste vorm, maar het is gewoon zo nice om daarmee door een stadscentrum te rijden, rustig op het gemak gezien worden.. :D

Ik heb er bewust voor gekozen. Niemand verwacht dat je snel bent als je zo'n hok ziet rijden en dat pleziert mij. Ik had er qua uiterlijk een veel dikkere auto voor kunnen kopen van het geld wat nu in mijn golf zit, maar dan heb ik veel minder plezier.

Als het dan gaat om wat anderen denken, vind ik dat helemaal prachtig. Het ziet er uit als een oud schijthok, klinkt als een dragster en als je dan kuipstoelen ziet maakt dat mensen nieuwsgierig omdat je niet kan zien wat er in ligt.

De gezichten van mensen zijn ook prachtig als ze zelf snel denken te zijn. Ik ben niet zo van mezelf bewijzen, maar als er een auto echt wijs gaat doen, laat ik hem meestal een stuk voor uit lopen en doe ik net of hij niet harder gaat. Daarna geef je volgas en knal je er natuurlijk onwijs hard voorbij.

Krijg je altijd een Bert-face. :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

http://youtu.be/ZAVDNCC_oik

Ik heb er bewust voor gekozen. Niemand verwacht dat je snel bent als je zo'n hok ziet rijden en dat pleziert mij. Ik had er qua uiterlijk een veel dikkere auto voor kunnen kopen van het geld wat nu in mijn golf zit, maar dan heb ik veel minder plezier.

Als het dan gaat om wat anderen denken, vind ik dat helemaal prachtig. Het ziet er uit als een oud schijthok, klinkt als een dragster en als je dan kuipstoelen ziet maakt dat mensen nieuwsgierig omdat je niet kan zien wat er in ligt.

De gezichten van mensen zijn ook prachtig als ze zelf snel denken te zijn. Ik ben niet zo van mezelf bewijzen, maar als er een auto echt wijs gaat doen, laat ik hem meestal een stuk voor uit lopen en doe ik net of hij niet harder gaat. Daarna geef je volgas en knal je er natuurlijk onwijs hard voorbij.

Krijg je altijd een Bert-face. :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

http://youtu.be/ZAVDNCC_oik

Ja kan ik me voorstellen, daarom dat ik een volledige customized auto idd ook vet is als het bv. om een Vento gaat, om maar een voorbeeld te geven. Helaas volgen de "tuners" van bij mij in de buurt altijd het volgende stappenplan:

>koop goedkope oude auto
>zorg voor een motorkap in een andere kleur
>leg zo laag mogelijk, ongeacht wat voor auto het is
>setje roze/groene/blauwe plastic velgen
>stickers op de achterruit
>dobbelsteen/eendje aan de uitlaat vastmaken
>subwoofer in de koffer gooien
>klaar

Vind ik om van te kotsen zo'n wagen :(

Ja inderdaad, dat heb je hier ook..
Grote uitlaat op een 1.4 met 75pk. :roflol:

---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

Subwoofer is sowieso overrated.
Heb niet eens een radio, is alleen maar onnodig gewicht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Wat is dit een bazenbak hee. Jezus

Het meest zielige is dan nog dat 8/10 mensen zich geen hol in zo'n auto interesseren. :o

En als ze dat wel doen dan letten ze niet op wie er in zit...

Ken iemand die een auto koopt, 2 maanden per jaar rijdt om dan mensen aandacht te trekken zodat hij rijk lijkt. (Hele jaar rijden kan hij niet betalen)
n**ga went full r*tard.

Dan ben je toch echt triest. :roflol:
Zo veel geld uitgeven zodat het LIJKT alsof je geld hebt.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Terug
Naar boven