Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Er stond er één in Wevelgem. Enorm slecht onderhouden. (ongewassen, interieur verwaarloosd, rokersvoertuig (?), et cetera) uiteindelijk hebben ze hem verkocht aan een lokale garage. Toen werd hij enigszins opgelapt.

Ik betwijfel of het onderstel en de motor onder handen werd genomen. Anderzijds knapt M539 Restorations louter dat soort wagens op.
 
Laatst bewerkt:
Er stond er één in Wevelgem. Enorm slecht onderhouden. (ongewassen, interieur verwaarloosd, et cetera) uiteindelijk hebben ze hem verkocht aan een lokale garage. Toen werd hij enigszins opgelapt.

Al betwijfel ik of het onderstel en de motor onder handen werd genomen. Anderzijds lapt M539 Restorations louter dat soort wagens op.

In deze fase van mijn leven heb ik er geen tijd voor maar als de kids wat ouder en zelfstandiger zijn dan zou ik wel een mooie klassieker willen opknappen. Lijkt me echt leuk om mee bezig te zijn.
 
Ik was altijd een groot Civic fan maar ze weten 'm altijd knap compleet onherkenbaar te vernieuwen. Zie je het al voor je bij de nieuwe Golf
 
Zojuist wielnaafdopjes besteld voor m’n velgen.
Origineel € 19,- per stuk. Nu 4 exact dezelfde elders voor € 18 kunnen kopen.

Volgende week velgen laten behandelen en de auto is weer zo goed als nieuw :driving:
 
Mc1404213.jpg
Mc1404212.jpg
Mc1404211.jpg
 
Dubbel
 
Laatst bewerkt:
1.45-2.14 -> moest lachen. Wel clean. Later nog een keertje.
 
Ik was niet helemaal zeker of er interesse was in M539 Restorations. :dunno:
 
Laatst bewerkt:
'k Zal toch eens in de gaten houden wat de vraagprijs is voor zijn gerestaureerde wagens. :thinking:
 
Laatst bewerkt:

Tja, er is (bijna) altijd baas boven baas op de autobahn
 
Back
Naar boven