XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Dat geloof ik wel. Snelste auto die ik heb gereden was een golf 7 r rond de 500pk, alleen maar stukje op een 80 weg kunnen rijden tho. Zou wel eens een dagje zo'n supercar willen rijden.

Die zijn ook t*ring snel. Hou niet van golfjes maar kwa verbruik, wegenblasting en 0-100 doen ze het wel goed.

De 7-serie (G11) heeft zo'n 'smart key' waarmee je de auto kunt in- en uitparkeren. Nu begrijp ik dat de eerste maanden (jaren?) deze functie er niet op zat in Nederland/Duitsland vanwege regelgeving. Weet iemand vanaf wanneer deze er wel op zat? In de beschrijvingen van de occasions zie ik het er eigenlijk nooit bij staan.
Heeft dat niet temaken met een eis vanuit de EU, eind 2020?

Galen gewoon even de grens over rijden en je bespaard jezelf al snel 15k op zo'n auto.
In Duitsland zijn handelaren ook een jaar aansprakelijk op gebreken dus je kan eigenlijk niet echt missen. Zelfs al gaat de airco na 11 maanden stuk moeten ze dit alsnog vervangen.

Daar word ik wel verdrietig van, een 7-serie van eind 2020 valt buiten budget :roflol:
Misschien dat het er daarom dus nooit bij stond.
Nee andersom, ik bedoel dat auto's tussen 2015 en eind 2020 het misschien wel hebben? Maar dat er vanaf eind 2020 moeilijk wordt gedaan over opties waarmee je onbemand rijdt?

Nee andersom, ik bedoel dat auto's tussen 2015 en eind 2020 het misschien wel hebben? Maar dat er vanaf eind 2020 moeilijk wordt gedaan over opties waarmee je onbemand rijdt?
Nee, bij de introductie van de G11 in 2015 zat het er sowieso niet in in Nederland/Duitsland. Ik weet alleen niet wanneer het wél werd goedgekeurd en toen dus werd toegevoegd.

Nee, bij de introductie van de G11 in 2015 zat het er sowieso niet in in Nederland/Duitsland. Ik weet alleen niet wanneer het wél werd goedgekeurd en toen dus werd toegevoegd.
Op de occasion sites kom ik wel het een en ander tegen als ik zoek op bijvoorbeeld remote parking, misschien heb je daar wat aan

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.868

3:58

• #17.870
Remtest :dunno:

• #17.871
vast te maken met begrenzing ofzo

BA8F6773-8C7F-4269-ACEC-8F7582245D6C.jpeg
C13A6BE2-DF2C-4568-9E34-2083EEF91DDC.jpeg
821CB3BB-12A1-4C20-8CAA-C261052D5050.jpeg

AUDI R8 V10

• #17.874

Niet onaardige niche qua content

• #17.877

De 7-serie (G11) heeft zo'n 'smart key' waarmee je de auto kunt in- en uitparkeren. Nu begrijp ik dat de eerste maanden (jaren?) deze functie er niet op zat in Nederland/Duitsland vanwege regelgeving. Weet iemand vanaf wanneer deze er wel op zat? In de beschrijvingen van de occasions zie ik het er eigenlijk nooit bij staan.
Aangezien deze functie in Nederland volgens de wetgeving niet is toegestaan zit deze er niet op. Dit zal voorlopig ook niet wijzigen vrees ik.

• #17.880

scheelt weer een fooitje
angel.gif

Terug
Naar boven