XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.941
Krijg al tijdje melding dat remvloeistof bijgevuld moet worden.

Vandaag telefoontje van de bmw dealer van ja we kunnen zien dat er een lampje verschijnt in uw auto dat de remvloeistof moet bijgevuld worden wilt u een afspraak maken?

Vond dat wel grappig dat ze dat kunnen zien via weet ik veel wat ie zei bmw telex ofzo

Krijg al tijdje melding dat remvloeistof bijgevuld moet worden.

Vandaag telefoontje van de bmw dealer van ja we kunnen zien dat er een lampje verschijnt in uw auto dat de remvloeistof moet bijgevuld worden wilt u een afspraak maken?

Vond dat wel grappig dat ze dat kunnen zien via weet ik veel wat ie zei bmw telex ofzo
Zou je het ook grappig als de verzekering je snelheid kan zien en niet uitkeerd omdat je gezien de weersomstandigheden te snel door de bocht ging?

• #17.944
Zou je het ook grappig als de verzekering je snelheid kan zien en niet uitkeerd omdat je gezien de weersomstandigheden te snel door de bocht ging?
Zou het wel lachen vinden als dat gebeurt maar is in mijn geval science fiction (afkloppen)

Anwb app mbt verzekering houdt gegevens bij, weet niet welke maar wel snelheden geloof ik. In het kader van het nieuwe rijden dacht ik.

Edit.

Ken wel iemand die zich richt op Duitse schadeauto's, hersteld en in nl invoerd en doorverkoopt.
Ben over maand terug naar nl, mocht nog een Duitse auto meenemen naar nl zonder bpm te betalen maar mag deze dan 1 jaar niet doorverkopen, of moet dan alsnog bpm dokken. Kan je nog wel leuke winst mee maken met een exotische auto die na 1 jaar en 0 km nog veel goedkoper is dan met bpm. Kan voor een Ford Mustang zo 50k schelen. Ga je toch dik 25k op verdienen lijkt me.

volvo dealer had een mooie xc90 staan , ff komende week een kijkje gaan nemen wil prive toch wat anders als een bus gaan rijden . goeie kleur ook onyx black ^^

volvo dealer had een mooie xc90 staan , ff komende week een kijkje gaan nemen wil prive toch wat anders als een bus gaan rijden . goeie kleur ook onyx black ^^
Een oom van mij heeft er zo eentje van ong2j oud, heel tevreden over.

Een oom van mij heeft er zo eentje van ong2j oud, heel tevreden over.
had ook niet anders verwacht de vrouw rijd een v50 en wil niks anders als een volvo meer , de combinatie comfort , veiligheid en trek vermogen is wat mij aantrekt in volvo

Vandaag bij M Car Tech... Een 4.0 V8

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    104,5 KB · Weergaven: 22
  • 2.jpg
    2.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 26
  • 3.jpg
    3.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 24
  • 4.jpg
    4.jpg
    96,1 KB · Weergaven: 20
  • #17.956
Screenshot_20210504-182053_Instagram.jpg

Tankinhoud: 60 Liter
Tanken: Elke dag

🤭

Raging Bull vs Prancing Horse.

Lamborghini bezocht in Sevilla de ranch van Miura en zag de stieren die door hem gefokt werden voor het vechten, daar was hij zo van onder de indruk dat hij er zijn embleem van maakte, en talloze modellen de naam hebben van dergelijke stieren.

Ander grappig weetje: Afrojack is getrouwd met zijn kleindochter.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven