AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Porsche :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.982
Excuse Me Reaction GIF by Mashable

Laatst bewerkt:
  • #17.984
20Sotheby%E2%80%99s%20Essen%20sale%20%E2%80%93%204.jpg

Laatst bewerkt:
Cruisen in de 50's en 60's... :cool:

Laatst bewerkt:
Hallo autovrienden, mijn autosleutel is afgebroken in mijn portier (batterijtje afstandsbediening was leeg dus ik wilde 'm op slot draaien met de sleutel). Ik heb even gebeld met de ANWB maar die zeggen dat 'ie naar de garage gesleept moet worden en dat gaat nogal wat kosten.
Heb al wat lopen pielen met een ijzerdraadje en een figuurzaagje, maar ik krijg het restant van de sleutel er niet uit. Heeft iemand nog een superslim idee of moet ik het hele slot uit het portier halen?
Splinterpincet? Die hebben zo'n lange dunne 'puntbek' waarmee je wss beter grip hebt dan een gewoon pincet?

Is al lang opgelost. 😝

Laatst bewerkt:
Waarom refereert men naar wagens als zijnde vrouwen. ("she...")

Laatst bewerkt:
  • #17.993
Omdat ze allebei al vele kilometers ingereden zijn. Ook door meerdere gebruikers. En veel verborgen gebreken hebben.

Waarom refereert men naar wagens als vrouwen. ("she...")
Zelfde bij schepen.

Wellicht gaat het om esthetiek. Wanneer iemand in het Engels een auto met mooie lijnen beschrijft als schoonheid, sexy, mooi en dergelijke komt dat overeen met hoe iemand een vrouw zou kunnen omschrijven. In het Nederlands hoor je het volgens mij niet of nauwelijks.

De F82 een vrouw?

Suspicious Ferris Buellers Day Off GIF by MOODMAN

Laatst bewerkt:
Binnenkort zullen auto’s non-binair worden verklaard en dien je hen of hun te gebruiken.

Voor de Volvo-isten → Heico

1621699422424.png

1621699432291.png

(om vervolgens de S60 badge badge niet te verwijderen)

Laatst bewerkt:
Zelfde bij schepen.

Wellicht gaat het om esthetiek. Wanneer iemand in het Engels een auto met mooie lijnen beschrijft als schoonheid, sexy, mooi en dergelijke komt dat overeen met hoe iemand een vrouw zou kunnen omschrijven. In het Nederlands hoor je het volgens mij niet of nauwelijks.
mijn visboot heet annie
Voor de Volvo-isten → Heico

1621699422424.png

1621699432291.png

(om vervolgens de S60 badge badge niet te verwijderen)
<3

Terug
Naar boven