Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Vind die Gt86 erg tegen vallen.
De supra van 1993 was een echte supercar die kon concurreren met Porsche. Als dit dan 20 jaar later een soort van opvolger is dan heeft de tijd meer dan stil gestaan. Ze hadden met net zo iets als Nissan GT-R moeten komen.

Vind die Gt86 erg tegen vallen.
De supra van 1993 was een echte supercar die kon concurreren met Porsche. Als dit dan 20 jaar later een soort van opvolger is dan heeft de tijd meer dan stil gestaan. Ze hadden met net zo iets als Nissan GT-R moeten komen.

Helemaal mee eens!

Als de gt86 een 2jz heeft en een rocket bunny bodykit, zou ik hem kopen.
Voorkeur blijft alsnog een originele supra.

Helemaal mee eens!

Als de gt86 een 2jz heeft en een rocket bunny bodykit, zou ik hem kopen.
Voorkeur blijft alsnog een originele supra.

Ja dan nog vind ik het een beetje een "normale" Aziatische coupe. Misschien dat het op de foto's niet zo mooi uit komt maar als dit de nieuwe Hyundai coupe zou zijn geweest zou ik het meteen geloven.
Vond de laatste Celica 10 jaar geleden nog wat extremer ogen dan dit nu. De verwachtingen worden ook wel erg groot maar toch. Nissan heeft het wat beter gedaan.
Hopelijk komt er ooit nog een nieuwe Prelude, NSX en s2000, als dan niet onder een andere naam. Vond het in de jaren '90 schitterende auto's.

Oude auto's zijn sowieso mooier :D

Ja dan nog vind ik het een beetje een "normale" Aziatische coupe. Misschien dat het op de foto's niet zo mooi uit komt maar als dit de nieuwe Hyundai coupe zou zijn geweest zou ik het meteen geloven.
Vond de laatste Celica 10 jaar geleden nog wat extremer ogen dan dit nu. De verwachtingen worden ook wel erg groot maar toch. Nissan heeft het wat beter gedaan.
Hopelijk komt er ooit nog een nieuwe Prelude, NSX en s2000, als dan niet onder een andere naam. Vond het in de jaren '90 schitterende auto's.

Ik snap wat je bedoeld, zeker met je eens.

En Rambo, +99999999.
Nieuwe auto's heb ik totaal niks mee, doe mij maar een oude auto.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Lekker Peppie!! :D

:roflol:

Ik vraag me srs af of hij zijn vriendin regelde met: Hey meisje, ik ben peppie, wil je kokkie zien?

:roflol:

Ga ik eens zeggen.
Nee ze noemde mij op school peppie haha.

OT: Zo hoor je te racen, niet die p*ssy 1.4 civicjes die je nu bij de macdonalds ziet:

http://www.youtube.com/watch?v=6rVmiLUvZO0

Gast in de evo kan alleen niet schakelen maar oke.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Got boost?

http://www.youtube.com/watch?v=Ek0Zf64NVso

True story, ken iemand die zo iets heeft gedaan. :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Elke zaterdag avond: :D

hebben ze die rechter geschilderd, met zo'n roller..

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Stond net voor me.

4ptob8.jpg

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

enig idee welke velgen dit zijn? Ben stilletjes aan opzoek naar een mooie set 20ers voor onder de S4..
en deze vind ik best wel knap!

Netjes peppie, ben zelf niet zo'n fan van wit bij Mercedes. Een van de weinige auto's die wit goed kan hebben is een VW Scirocco

Zag net een BMW M6 :eyebrow: :eyebrow: :eyebrow:
Helaas geen foto kunnen maken, maar voor het idee:

wallpaper-1920x1200-2.jpg.resource.1373899432330.jpg

Terug
Naar boven