- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Ja en een 2jz. :$
Turbo is best groot hehe, denk een 45 of 47.
Dat zag ik even over het hoofd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en een 2jz. :$
Turbo is best groot hehe, denk een 45 of 47.

Vind die Gt86 erg tegen vallen.
De supra van 1993 was een echte supercar die kon concurreren met Porsche. Als dit dan 20 jaar later een soort van opvolger is dan heeft de tijd meer dan stil gestaan. Ze hadden met net zo iets als Nissan GT-R moeten komen.
Helemaal mee eens!
Als de gt86 een 2jz heeft en een rocket bunny bodykit, zou ik hem kopen.
Voorkeur blijft alsnog een originele supra.
Ja dan nog vind ik het een beetje een "normale" Aziatische coupe. Misschien dat het op de foto's niet zo mooi uit komt maar als dit de nieuwe Hyundai coupe zou zijn geweest zou ik het meteen geloven.
Vond de laatste Celica 10 jaar geleden nog wat extremer ogen dan dit nu. De verwachtingen worden ook wel erg groot maar toch. Nissan heeft het wat beter gedaan.
Hopelijk komt er ooit nog een nieuwe Prelude, NSX en s2000, als dan niet onder een andere naam. Vond het in de jaren '90 schitterende auto's.

Ik vraag me srs af of hij zijn vriendin regelde met: Hey meisje, ik ben peppie, wil je kokkie zien?

Ik vraag me srs af of hij zijn vriendin regelde met: Hey meisje, ik ben peppie, wil je kokkie zien?

enig idee welke velgen dit zijn? Ben stilletjes aan opzoek naar een mooie set 20ers voor onder de S4..
---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------