Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

:roflol:

Was ik toch badass toen we yaris vs Polo bluemotion gingen racen, wel echte piepende banden in de bocht en geur van verbrand rubber

Ik had vandaag een polo die tegen me wilde sprinten :o
Ik weet niet wat het is, omdat ik rustig rijd met mijn daily willen zelfs boodschappen auto's tegen me sprinten ???
Ietsjes eerder probeerde een 107 me er nog uit te trekken.
Was echt een spannende sprint om met de S8 tegen een peugeot 107 te sprinten :rolleyes:

:roflol: ik had met de yaris een golf gti er uit gereden.

Kerel liet motor uitvallen, wij lachen.

Meest geniale was wel stoplicht sprint in Zwolle met rs6 (c7 toen nog) tegen een tuningsbakkie met grote uitlaat, wel snel ding op zich, 2 petjes er in, gas geven voor stoplicht. Bij eerste stoplicht trokken ze vol weg, we twijfelde nog of ze wilde racen maar sprak voor zich.

Volgende stoplicht trekt hij weer vol weg en wij bleven net achter hem rijden dat hij t idee had dat hij zou winnen. Eindje verder staat een flitspaal maar in t donker zie je die niet, wij vlak daar voor vol in de ankers en een paar tellen later: flits :roflol:

Snelheid toen wij remde was ongeveer 170-180 km/h schat ik, hij remde niet voor de flitspaal en was 50 km/h weg (zwartewaterallee bij deltion college Zwolle richting de snelweg)

Koel, wanneer kom je langs om ECHT te racen?

Lol de bestuurder zal wel flink hebben gebaald van dat sprintje XyzyX :p

Meest geniale was wel stoplicht sprint in Zwolle met rs6 (c7 toen nog) tegen een tuningsbakkie met grote uitlaat, wel snel ding op zich, 2 petjes er in, gas geven voor stoplicht. Bij eerste stoplicht trokken ze vol weg, we twijfelde nog of ze wilde racen maar sprak voor zich.

Volgende stoplicht trekt hij weer vol weg en wij bleven net achter hem rijden dat hij t idee had dat hij zou winnen. Eindje verder staat een flitspaal maar in t donker zie je die niet, wij vlak daar voor vol in de ankers en een paar tellen later: flits :roflol:

Snelheid toen wij remde was ongeveer 170-180 km/h schat ik, hij remde niet voor de flitspaal en was 50 km/h weg (zwartewaterallee bij deltion college Zwolle richting de snelweg)
Toevallig, vandaag maakte ik hetzelfde mee met een golfje met een petje erin.
Ik volgas de bocht door om hem warm te maken, en ja hoor hij komt achter me aan haalt me rechts in en schiet zichzachend tussen het verkeer door, word die kneus geflitst daarna ging die vol in de remmen en knalde de stoep op om te zien of er een flitspaal stond. ( hij had dus een flits gezien:o )

Soms maak je echt mooie dingen mee in het verkeer :p was niet met 170-180 maar was wel een mooie bekeuring voor hem ( ongeveer 40 te hard denk ik )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

COBRA, I CAME. :heart:

Mijn vader wilt misschien zo'n ding gaan kopen.

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

COBRA, I CAME. :heart:

Mijn vader wilt misschien zo'n ding gaan kopen.

Nice, is er makkelijk aan te komen in NL?

Beter uit Amerika halen.

Maar geen originele trouwens hoor, gewoon een replica.
Voor een originele mag je een beste hypotheek afsluiten haha.

Hij weet het nog niet zeker hoor, zit ook nog te twijfelen over een Corvette C3..

Eerst moet de Caprice dan weg maar dat valt ook niet mee op het moment.

Toevallig, vandaag maakte ik hetzelfde mee met een golfje met een petje erin.
Ik volgas de bocht door om hem warm te maken, en ja hoor hij komt achter me aan haalt me rechts in en schiet zichzachend tussen het verkeer door, word die kneus geflitst daarna ging die vol in de remmen en knalde de stoep op om te zien of er een flitspaal stond. ( hij had dus een flits gezien:o )

Soms maak je echt mooie dingen mee in het verkeer :p was niet met 170-180 maar was wel een mooie bekeuring voor hem ( ongeveer 40 te hard denk ik )

Werd inderdaad ook een keer rechts ingehaald, kerel had niet door dat er 2 flitspalen binnen 50 meter stonden. Ding flitste 2x dus misschien reed die op de meest rechtse baan ook te hard :o

---------- Post added at 12:35 ---------- Previous post was at 12:34 ----------

Koel, wanneer kom je langs om ECHT te racen?

Haha probeer die rs6 van je werk mee te krijgen dan zal ik wel proberen de mtm versie los te peuteren voor een dag :roflol:

Autoverkopers hiero allemaal IVA boys zeker? ;)

Beter uit Amerika halen.

Maar geen originele trouwens hoor, gewoon een replica.
Voor een originele mag je een beste hypotheek afsluiten haha.

Hij weet het nog niet zeker hoor, zit ook nog te twijfelen over een Corvette C3..

Eerst moet de Caprice dan weg maar dat valt ook niet mee op het moment.

Dat dacht ik al, C3 is trouwens ook gaaf idd.

met een audi rs6 ga je daar echt geen 170km/h redden voor de flitspaal en dan al helemaal niet meer afremmen naar 50km/h

met een audi rs6 ga je daar echt geen 170km/h redden voor de flitspaal en dan al helemaal niet meer afremmen naar 50km/h

T is iets van 800 meter van stoplicht zwartewaterallee x middenweg naar flitspaal.

Ik durf gerust van 0-200-50 te gaan.

---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

Nee man, die is te koop.
Rs4 ook trouwens.

We zijn een los bedrijf maar zitten wel bij een dealer in het gebouw.

Kan ik met pen betalen?

T is iets van 800 meter van stoplicht zwartewaterallee x middenweg naar flitspaal.

Ik durf gerust van 0-200-50 te gaan.

---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

Kan ik met pen betalen?

Als jij een pen hebt van 150k is er misschien wel iets te regelen.

Is t bose of b&o wat er in zit?

Terug
Naar boven