- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt dikke hedendaagse BMW's zie je tegenwoordig bijna nooit meer.
Eisenmann is een perfecte match bij de V10, zeker met ronde vorm (lijkt best op de originele M).
Ik vind op de C7 RS6 misschien Milltek wel beter klinken dan de alom bekende Akra.
Dit is hoe het er normaal aan toegaat (tevens soort antilag igv turbo's bij tuning)
Ligt aan de korting die je krijgt op je verzekering.Heeft het voor nut om je auto te voorzien van alarmklasse 3 t/m 5? Dieven zijn daar toch van hoogte? Ben benieuwd of het wel waard is om voor mijn toekomstige nieuwere auto klasse 5 te laten installeren
Je bent soms verplicht van de verzekering om een bepaalde klasse alarm te hebben.Heeft het voor nut om je auto te voorzien van alarmklasse 3 t/m 5? Dieven zijn daar toch van hoogte? Ben benieuwd of het wel waard is om voor mijn toekomstige nieuwere auto klasse 5 te laten installeren
Maar je moet toch eerst de auto zsm verzekeren voordat je een alarm laat installeren? Niet andersom want je mag niet onverzekerd rijdenJe bent soms verplicht van de verzekering om een bepaalde klasse alarm te hebben.
Me range rover MOEST klasse 4 en de ml maakte niets uit 🤣
Heeft overigens ook 1500€ gekost + hoop gekut met die start onderbreker als die batterijen op zijn en ze niet op tijd vervangt
De verzekering weigerde hem te verzekeren zonder de juiste klasse alarm, dat je niet onverzekerd mag rijden is niet hun probleem 😜Maar je moet toch eerst de auto zsm verzekeren voordat je een alarm laat installeren? Niet andersom want je mag niet onverzekerd rijden
Niet alle verzekeraars kijken naar alarmklasse gelukkigDe verzekering weigerde hem te verzekeren zonder de juiste klasse alarm, dat je niet onverzekerd mag rijden is niet hun probleem 😜
Aangezien ik hou van dialoog: Een kritisch filmpje mbt electrisch rijden.
Ook niet mijn favoriet, maar die blaast jouw golfje wel weg door alleen het pedaal te strelen.