XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Dit klinkt toch veel dikker dan zo'n RS6 met pops en bangs.

Eisenmann is een perfecte match bij de V10, zeker met ronde vorm (lijkt best op de originele M).

Ja dat schelle geluid is zo machtig mooi. Ik vind RS4 en RS6 ook prachtauto's. Misschien dan sommige beamers estetisch zelfs wat vetter. Vooral het interieur vind ik bij BMW vaak niet zo. Maar dat geluid kan echt niet op tegen de iets getunde bmw's.

Timestamp 15:28. En dat is dan een RS6 abt met 666(?) pk. Klinkt leuk, maar heel laag en grof. Ik vind dat schelle geluid zoveel vetter. Tune grafiek op 13:00.

Andere motor. Die V10 kon je hoge toeren laten janken. Google eens LFA V10. Dat is een van de fijnere V10 geluiden vind ik, Lambo V10 is net wat agressiever vind ik. De allerdikste is vind ik de carrera gt V10.

Een van mijn favorieten is de novitec rosso, bijna op elke Ferrari is dat instant earpr0n.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #18.386
Is dat niet die rev limiter bij de audis ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.387

Is dat niet die rev limiter bij de audis ?
Dit is hoe het er normaal aan toegaat (tevens soort antilag igv turbo's bij tuning)

Heeft het voor nut om je auto te voorzien van alarmklasse 3 t/m 5? Dieven zijn daar toch van hoogte? Ben benieuwd of het wel waard is om voor mijn toekomstige nieuwere auto klasse 5 te laten installeren

Heeft het voor nut om je auto te voorzien van alarmklasse 3 t/m 5? Dieven zijn daar toch van hoogte? Ben benieuwd of het wel waard is om voor mijn toekomstige nieuwere auto klasse 5 te laten installeren
Ligt aan de korting die je krijgt op je verzekering.

Je bent soms verplicht van de verzekering om een bepaalde klasse alarm te hebben.
Me range rover MOEST klasse 4 en de ml maakte niets uit 🤣

Heeft overigens ook 1500€ gekost + hoop gekut met die start onderbreker als die batterijen op zijn en ze niet op tijd vervangt

Je bent soms verplicht van de verzekering om een bepaalde klasse alarm te hebben.
Me range rover MOEST klasse 4 en de ml maakte niets uit 🤣

Heeft overigens ook 1500€ gekost + hoop gekut met die start onderbreker als die batterijen op zijn en ze niet op tijd vervangt
Maar je moet toch eerst de auto zsm verzekeren voordat je een alarm laat installeren? Niet andersom want je mag niet onverzekerd rijden

Maar je moet toch eerst de auto zsm verzekeren voordat je een alarm laat installeren? Niet andersom want je mag niet onverzekerd rijden
De verzekering weigerde hem te verzekeren zonder de juiste klasse alarm, dat je niet onverzekerd mag rijden is niet hun probleem 😜

Aangezien ik hou van dialoog: Een kritisch filmpje mbt electrisch rijden.

Terug
Naar boven