- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Dat wel. Blijft een homowagen die teslaOok niet mijn favoriet, maar die blaast jouw golfje wel weg door alleen het pedaal te strelen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wel. Blijft een homowagen die teslaOok niet mijn favoriet, maar die blaast jouw golfje wel weg door alleen het pedaal te strelen.
Moeilijke keuze, mag ik het budget verdubbelen?Indien je een occasion mag uitzoeken van zo'n 50k, wat gaat het dan worden?

Dan ga ik naar Duitsland proefrijden in:
Golf 8 gti, porsche panamera,Indien je een occasion mag uitzoeken van zo'n 50k, wat gaat het dan worden?
Bij die website is het op basis van foto's kopen en dan importeren zij de auto en regelen de rest op basis van 't pakket dat je kiest. Wilde zelf naar Duitsland om een proefrit te maken en dan wellicht door hen laten importeren.Hoe werkt zulke websites ? Je wil toch wel test rit maken etc. Heb liever zelf rijden dan. Je hebt ook dealers vlakbij de grens van nederland/duitsland. Vlakbij nijmegen is bijv een volkswagen dealer in duitsland
Leuke wagens.Ik denk dan eerder aan
Mustang 5.0
Ford Mustang 5.0 V8 GT Roush Stage 2 Performance 2015
€ 49.950,00
![]()
≥ Ford Mustang 5.0 V8 GT Roush Stage 2 Performance 2015 - Ford - Marktplaats.nl
Aantal deuren: 2 kleur: wit aantal cilinders: 8 ledig gewicht: 1.610 Kg aantal zitplaatsen: 4 aantal sleutels: 2 btw/marge: btw niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)link.marktplaats.nl
Nissan GT-R
Nissan GT-R 3.8 V6 R35 | 486 PK! | Bose | Led | Xenon | Blue
€ 59.900,00
![]()
≥ Nissan GT-R 3.8 V6 R35 | 486 PK! | Bose | Led | Xenon | Blue - Nissan - Marktplaats.nl
Nissan gt-r 3.8 V6 r35 | 486 pk! | Bose | led | xenon | bluetooth | leder | 20" lichtmetaal | cruise control | airconditioning | radio/cd | alcantara | algemene gegevens tellerstand: 46.387 Kmlink.marktplaats.nl
Audi RS7
Audi RS7 R 4.0 TFSI RS7 Performance + MTM 732PK - Softclose
€ 53.950,00
![]()
≥ Audi RS7 R 4.0 TFSI RS7 Performance + MTM 732PK - Softclose - Audi - Marktplaats.nl
Een bloedstollende ervaring in deze bolide! De audi rs7 mtm. Met de 732pk niet bij te houden. Onbegrensd op 350km/h... Kortom een ongekende levenservaring.. En dan niet te beginnen over de optieslink.marktplaats.nl
Leuke wagens.
Als ik geld als water zou hebben dan zou ik een Hellcat kopen.
![]()

Same, of de nissan gtrLeuke wagens.
Als ik geld als water zou hebben dan zou ik een Hellcat kopen.
![]()
daarvoor moet je bij Steve Brown zijn en Niet @Peter R.