AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bij die website is het op basis van foto's kopen en dan importeren zij de auto en regelen de rest op basis van 't pakket dat je kiest. Wilde zelf naar Duitsland om een proefrit te maken en dan wellicht door hen laten importeren.

Maar goed ik was dus benieuwd of iemand wist hoe het is om het zelf te doen versus het laten doen.
Dat weet ik niet maar weet wel dat het echt super simpel is om zelf te doen. M'n laatste 4 wagens zelf uit Duitsland gehaald.

Alfa :heart:

carpixel.net-2021-alfa-romeo-giulia-gta-104324-hd.jpg

Je zou denken dat een dealer het wel eerst controleert voordat ie een auto te koop gaat plaatsen

Hij schrijft dat hij het zelf gedaan heeft (kopen en importeren). Interesseert dealers geen hol in Duitsland of er met de tellers geknoeid is en ook zullen er ook dealers zijn die het notabene zelf doen. Zolang het om geld draait, heeft alles een prijs.

Hij schrijft dat hij het zelf gedaan heeft (kopen en importeren). Interesseert dealers geen hol in Duitsland of er met de tellers geknoeid is en ook zullen er ook dealers zijn die het notabene zelf doen. Zolang het om geld draait, heeft alles een prijs.
Nee maar ik importeer altijd (zeer) jonge auto's en dat verkleint het risico enigzins. Werk ook altijd een lijstje af met dingen waar je op moet letten. M'n huidige Audi is eigenlijk de eerste waar ik relatief veel gezeik mee heb. Verder met andere auto's nooit wat gehad buiten regulier onderhoud. Maarja Audi staat er wel een beetje om bekend. Kutauto
barney stinson burn GIF

ik liep er langs en wou niet meer weg

Bijlagen

• IMG_4742.mp4
    3,7 MB
  • IMG_4741.mp4
    2,5 MB
  • Topic Starter Topic Starter
  • #18.431

Real n*gger.

En niet duur

Real n*gger.

En niet duur
Hun andere is tenminste wel redelijk

Je zou denken dat een dealer het wel eerst controleert voordat ie een auto te koop gaat plaatsen

Wie denk je dat er juist de standen zal terug draaien als de boekjes er de ruimte voor geven? Niet die particulier die 'm inruilt. :D

Vooral handelaren in NL die een Duitse auto op een nieuw geel kenteken hebben gezet zou ik ver van uit de buurt blijven. Dat is vragen om een terug gedraaide teller.

Laatst zag ik een bmw, z8 vormig, maar die leek een station vorm te hebben ofzo? Zag er heel apart uit in ieder geval. Iemand enig idee welke auto dit geweest kan zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.439
Vanmiddag gespot

Screenshot_20210902-212650_Gallery.jpg

Paar seconden later deed ie raam open en verkruimelde zn sjekkie met de hand en wierp deze naar buiten. Typisch.

Terug
Naar boven