AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Vkind het mooi bij die sportversies als de toerenteller gaat knipperen als je vol vermogen gaat.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik kan niet kiezen, beide mooi

87C5C2D1-E6DC-4EBC-9823-8800D3140822.jpeg

0DDC8118-F1CD-44E3-AA90-EF51B9B93BA8.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Grijs. Maar nu kan je wel een GTI verzekeren?
Als ik 24 ben. Volgend jaar juni. Ik ga jaartje stacken en dan die tcr variant nemen. Maar EERST verzekering fixen voordat ik ga kopen:roflol: dan ruil ik mijn huidige golf ook in
 
Laatst bewerkt:
Deed ik al 3 maanden. Zit nu pas 4 weken aan de tren, vandaar dat mijn kracht sets terug op niveau is

Merk je van tren zo snel een forse kracht toename?

De enige steroid waar ik echt qua kracht aanzienlijk iets merkte was dbol. Tren nooit gebruikt.

Maarja, om maar een on topic te blijven:

Renault Twingo
 
Merk je van tren zo snel een forse kracht toename?

De enige steroid waar ik echt qua kracht aanzienlijk iets merkte was dbol. Tren nooit gebruikt.

Maarja, om maar een on topic te blijven:

Renault Twingo
ik raad je het niet aan, maar eenmaal nemen is eraan verslaafd raken.
Harde sexy look + enorme kracht
 
Mercedes g65 voor met het gezin op avontuur

de cl65 coupe voor zaterdag avond met de partner
Porsche turbo als fun-car :heart:
34087BA7-BBDD-4F2F-8CC9-E3D35F7BD06A.jpeg
 
Hebben jullie in Nederland ook een Skoda Kodiaq epidemie? Hier waar ik woon zie je ze echt extreem vaak, allemaal nieuw.

Een kennis van mij heeft er ook een gekocht afgelopen winter. Zelden in een auto gezeten met zoveel ruimte binnen. De bestuurder was 1.85cm en had zijn stoel bijna helemaal naar achteren staan en ik ben ook 1.85 en zat erachter met nog meer dan een halve meter beenruimte over. En dan heb je nog enorm veel laadruimte achterin. Goede gezinsauto.
 
Hebben jullie in Nederland ook een Skoda Kodiaq epidemie? Hier waar ik woon zie je ze echt extreem vaak, allemaal nieuw.

Een kennis van mij heeft er ook een gekocht afgelopen winter. Zelden in een auto gezeten met zoveel ruimte binnen. De bestuurder was 1.85cm en had zijn stoel bijna helemaal naar achteren staan en ik ben ook 1.85 en zat erachter met nog meer dan een halve meter beenruimte over. En dan heb je nog enorm veel laadruimte achterin. Goede gezinsauto.
Voorheen had ik altijd het idee dat skoda voor 50+ mensen zijn, maar met die nieuwe modellen kom je echt niks tekort. Interieur is ook echt absoluut netjes afgewerkt.
 
En nooit staat er een echt leuke jap tussen he. Ook op youtube bij classic car showrooms of verzamelaar garages, altijd dezelfde 911 en vw busjes maar zelden jappen.
Om eerlijk te zijn dacht ik aan jou bij die mazda op t end :D
 
Hebben jullie in Nederland ook een Skoda Kodiaq epidemie? Hier waar ik woon zie je ze echt extreem vaak, allemaal nieuw.

Een kennis van mij heeft er ook een gekocht afgelopen winter. Zelden in een auto gezeten met zoveel ruimte binnen. De bestuurder was 1.85cm en had zijn stoel bijna helemaal naar achteren staan en ik ben ook 1.85 en zat erachter met nog meer dan een halve meter beenruimte over. En dan heb je nog enorm veel laadruimte achterin. Goede gezinsauto.
Wat als je tegenwoordig geen hond en gezin hebt en wil niet in een hatchback of elektrisch rijden. Zijn er nog goedkope sedans?
 
Back
Naar boven