MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

  • Heerlijk die Saabs! Een 93 sedan, aero uitvoering staat nog wel op mijn wensen lijst. Beetje kietelen en 250pk+ hebben.
     
    Heerlijk die Saabs! Een 93 sedan, aero uitvoering staat nog wel op mijn wensen lijst. Beetje kietelen en 250pk+ hebben.
    Contacteer Camelus die wilde vermoedelijk van zn saab af. Blijft die toch nog in de dbb familie :)
     
    1 of 9-14.
    8,3 liter V10.
    "The gentleman's express"

     
    Laatst bewerkt:
    Mijn natte droom... Nooit gedacht dat ik er een van dichtbij zou kunnen bewonderen :heart:.

    IMG_20210918_155507.jpg


    IMG_20210918_155604.jpg
     
    Lexus lfa, veeeeeeeeeeeels te duur voor wat je krijgt toz van andere exotics, maar wel mooi!

    Alhoewel het geluid wel echt heel goed schijnt te zijn
    Juo, klinkt als een F1 auto. Ooit een documentaire gezien over hoe die ontworpen en gemaakt werd. Gene kattepis, geld dubbel en dik waard imo.
     
    Juo, klinkt als een F1 auto. Ooit een documentaire gezien over hoe die ontworpen en gemaakt werd. Gene kattepis, geld dubbel en dik waard imo.
    Geef mij maar een nissan gtr voor kwart van het geld met een titanium uitlaat en maximaal gekieteld onder de motorkap ✌️
     
    Geef mij maar een nissan gtr voor kwart van het geld met een titanium uitlaat en maximaal gekieteld onder de motorkap ✌️

    2000 pk mothafokka
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Alhoewel het geluid wel echt heel goed schijnt te zijn
    Klopt. Paar keer gehoord en ook in een tunnel dat is toch wel mooi.
    Carrera GT is nog bruter afgaand op mijn oren, dan een titanium race (factory) exhaust met lambo V10, dan de LF of de BMW V10 met Eisenmann.
     
    Deze motor komt nog weleens in een museum, waar die hoort. Huzarenstukje.
     
    • Love
    Waarderingen: Bubs
    Deze motor komt nog weleens in een museum, waar die hoort. Huzarenstukje.
    Hij staat er al he, met de carrosserie er rond weliswaar :p. Sowieso een indrukwekkend mini museum van Louwman daar in Raamdonksveer. Stond nog een Viper, 2000GT, Minority report concept car, LHD Supra met twin turbo en targa (miste enkel de manuele versnellingsbak), F1 ea race wagens,...
     
    Geef mij maar een nissan gtr voor kwart van het geld met een titanium uitlaat en maximaal gekieteld onder de motorkap ✌️
    Dat is dan weer een realistische droomwagen. Maar in de klasse "dit kan ik nooit van mijn leven betalen" wint de LFA het nog altijd voor mij :D.
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Hij staat er al he, met de carrosserie er rond weliswaar :p. Sowieso een indrukwekkend mini museum van Louwman daar in Raamdonksveer. Stond nog een Viper, 2000GT, Minority report concept car, LHD Supra met twin turbo en targa (miste enkel de manuele versnellingsbak), F1 ea race wagens,...
    Heerlijk. De 2000GT is prachtig. Volgens mij net als de LFA ook door Yamaha gemaakt, al is het bij de LFA volgens mij de motor en geluid. Daarom denk ik dat de "standaard V10" geluiden bij andere merken vrijwel niet kunnen opboksen tegen het geluid van de door Yamaha geproduceerde V10 van de LFA.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Zag deze van de week, in het blauw. Tikt bijna de 5 meter aan. Zie ze bijna nooit, wat dat aangaat zeker onderscheidend.

    Concurrent van een E klasse, A6 of 5 serie. Is de Lexus betrouwbaarder en meer nog op comfort dan een E klasse? Wat maakt dat deze bijna niet verkocht wordt, of zijn er niet veel mensen die een auto als deze weten te (of willen) rijden waarvoor deze is bedacht. Camry zie je ook nauwelijks, beduidend een andere klasse maar is wel familie.
     
    • Love
    Waarderingen: Bubs
    Back
    Naar boven