Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan én mag in een democratie.
Het lijkt trouwens wel alsof nieuwe auto prijzen nog meer gestegen zijn dan de huizen prijzen.
Dat ook, maar volgens mij zijn gelijke uitvoeringen van luxe middenklassers de afgelopen vijf jaar ook flink in prijs gestegen. Dat kan misschien door veranderende BPM regels komen.Door al die onnozele toeters en bellen die er op "moeten".
Ga eens met mensen naar een nieuwere auto kijken, ze kijken helemaal niet naar het echte interieur, rijgedrag of de vormgeving, maar zitten als een autist naar het schermpje te staren en te kijken in welke kleuren de ledknopjes te zijn af te stellen.
Persoonlijk moet ik ff wennen aan die nieuwe look, die zij spiegels ogen ook wat “apart”
Zoals wel vaker (niet altijd), in het echt ziet het er dikker en beter uit dan op de foto.Persoonlijk moet ik ff wennen aan die nieuwe look, die zij spiegels ogen ook wat “apart”
Plaatje!
Die versterken het lijnenspel rondom de lampen juistPersoonlijk moet ik ff wennen aan die nieuwe look, die zij spiegels ogen ook wat “apart”
meh , maar wie ben ik

Nog een laatste keertje dan? 🤘...voor mij was het niet nodig om (nu al) zo radicaal te breken met de F32.

Merk je dronken niets vanZo kaal heb ik het bandje van mijn motor wel eens gehad![]()