XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

In Sep 2021 is de ES opgefrist. Nog geen video van gezien. Brandstoftank van 50L is enigszins behelpen. Hopelijk is die touchpad verdwenen, schijnt niet zo lekker te werken.
 
Ziet er goed uit, bijzondere kleur ook.
 
  • Love
Waarderingen: Bubs
Zag deze van de week, in het blauw. Tikt bijna de 5 meter aan. Zie ze bijna nooit, wat dat aangaat zeker onderscheidend.

Concurrent van een E klasse, A6 of 5 serie. Is de Lexus betrouwbaarder en meer nog op comfort dan een E klasse? Wat maakt dat deze bijna niet verkocht wordt, of zijn er niet veel mensen die een auto als deze weten te (of willen) rijden waarvoor deze is bedacht. Camry zie je ook nauwelijks, beduidend een andere klasse maar is wel familie.
De mensen die het kunnen betalen willen waarschijnlijk niet uit de toon vallen. Een Jaguar XJ is al heel gewaagd, grote Franse en Italiaanse auto’s bestaan ook al niet meer.
 
Lexus LX 570 is wel een droomauto :D echt een dikke-vinger-naar-iedereen-auto
 
Alleen jammer van de grille.
Vind ik wel mooi. En het verwijst naar het verleden. Maar goed dat is smaakgevoelig en of je vindt het niks of wel iets.
Lexus LX 570 is wel een droomauto :D echt een dikke-vinger-naar-iedereen-auto
Die is hier niet eens. Al is deze ook niet klein, segment van de Q7/X5.
 
Vind ik wel mooi. En het verwijst naar het verleden. Maar goed dat is smaakgevoelig en of je vindt het niks of wel iets.
Iets anders dan een grijze muis vind ik vaak wel leuk, maar voor mij is het huidige design van Lexus een reden om er niet eens over na te denken.
 
Iets anders dan een grijze muis vind ik vaak wel leuk, maar voor mij is het huidige design van Lexus een reden om er niet eens over na te denken.
Waar zou je hypothetisch dan op uit kunnen komen, als je betrouwbaarheid en comfort in acht neemt en Audi, Bmw of Benz voor het gemak links laat liggen.

Volvo heeft misschien nog betere stoelen dan een Lexus, Honda maakt betrouwbare auto's en Mazda? Infinity, bestaat dat nog in NL? Toyota heeft nog een Rav 4 die er niet saai uitziet, kunt merken dat daar iemand anders aan de design knoppen zit.
 
Waar zou je hypothetisch dan op uit kunnen komen, als je betrouwbaarheid en comfort in acht neemt en Audi, Bmw of Benz voor het gemak links laat liggen.

Volvo heeft misschien nog betere stoelen dan een Lexus, Honda maakt betrouwbare auto's en Mazda? Infinity, bestaat dat nog in NL? Toyota heeft nog een Rav 4 die er niet saai uitziet, kunt merken dat daar iemand anders aan de design knoppen zit.
Als ik nu een andere auto moet kopen zal het waarschijnlijk Volvo worden ja. Saai, ik weet het.
 
Als ik nu een andere auto moet kopen zal het waarschijnlijk Volvo worden ja. Saai, ik weet het.
Hebben mooie modellen in het gamma. Zien er doorgaans niet snel gedateerd uit op een of andere manier. Qua afwerking interieur loopt een S60 of V60 niet echt achter op een Duitser, wat ik heb kunnen beoordelen.
 
Hebben mooie modellen in het gamma. Zien er doorgaans niet snel gedateerd uit op een of andere manier. Qua afwerking interieur loopt een S60 of V60 niet echt achter op een Duitser, wat ik heb kunnen beoordelen.
Ik heb het sowieso niet op de gelikte interieurs zoals BMW en Mercedes en verder let ik ook niet echt op de betrouwbaarheidcijfers, anders had ik nooit een Land Rover gekocht. :D
 
Ik heb het sowieso niet op de gelikte interieurs zoals BMW en Mercedes en verder let ik ook niet echt op de betrouwbaarheidcijfers, anders had ik nooit een Land Rover gekocht. :D
Ik vind dit interieur wel smaakvol gedaan. Loopt voor qua afwerking en innovatie op de concurrent.
 
Kan je die sfeerverlichting in de cockpit ook helemaal uitzetten? Zou daar echt schijtziek van worden al dat licht in de auto wanneer het buiten donker is.
 
Kan je die sfeerverlichting in de cockpit ook helemaal uitzetten? Zou daar echt schijtziek van worden al dat licht in de auto wanneer het buiten donker is.
"Hey mercedes, turn off ambient lighting."
Of via menu op 0%.
 
"Hey mercedes, turn off ambient lighting."
Of via menu op 0%.

Mijn vader heeft een w222, van bouwjaar 2014 geloof ik. Daar had je al die shit nog helemaal niet… Heeft ook al 350k op de teller staan maar hij wil geen nieuwe, voornamelijk vanwege al die bullshit die er nu haast standaard bijzit bij Mercedes :o ben het er eigenlijk ook wel mee eens. Elke functie en optie is er ook weer een die kapot kan gaan en dan moet je flink dokken ook. Loop je helemaal op leeg
 
Zou mooi zijn om een lijstje qua betrouwbaarheid te zien. Is ook bij sommige merken meer of minder afhankelijk per model.
 
Back
Naar boven