AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Vandaag hier een proefrit in kunnen maken, dit went heel snel. Verrassend korte draaicirkel ondanks de lengte (5m10). Had wat vrees voor een grote draaicirkel omdat de parkeergarage bij mij niet al te groot is zeg maar. Nog even m'n contractverlenging afwachten bij m'n belangrijkste opdrachtgever deze maand en dan hoop ik deze naar huis te kunnen rijden (740i uit 2017).

1655404327980.png
Met hoeveel personen zit jij gemiddeld in je auto?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.983
Mooie bak. Niet luisteren naar Steks, Galen. Die heeft wat tegen beemers ofzo

• #18.985
Is 7 serie dan geen rijders auto?

• #18.989
Ik rij liever.

• #18.990
Dan heb je figuren die het over de 80 s 7 serie hebben dat ze dat liever hebben :D

Ik heb helemaal niets tegen beemers, hooguit tegen de allerlaatste modellen. Ik snap alleen de keuze voor een 7-serie niet als je er alleen in rijdt. Ik zou dan voor een 6(GC) of 8 serie gaan.
Ik vind een 6-serie simpelweg minder mooi, en ik heb een vermoeden dat zelfs de goedkoopste 8-serie op Marktplaats iets van een ton kost, dus dat wordt hem niet. Voor de rest: hij reed echt perfect, heerlijk.

Ik vind een 6-serie simpelweg minder mooi, en ik heb een vermoeden dat zelfs de goedkoopste 8-serie op Marktplaats iets van een ton kost, dus dat wordt hem niet. Voor de rest: hij reed echt perfect, heerlijk.
Je reed nu toch in een 5GT?

• #18.996
Als je jaren dit topic volgt moet je wel erg lvb zijn om dat niet te weten

• #18.999

yt feed is wel iets wonderlijks haha

• #19.000

Ben niet zo x3erig maar deze is niet onaardig

Terug
Naar boven