MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.023

• #19.024

Niet iedereen schrijft meteen een boek.

De meeste mensen schrijven emails alof ze een app bericht sturen, de meest ontvangers hebben ook geen langere aandachtsboog.
Nou ja, als je een factuur stuurt van zo'n auto verwacht ik wel minimaal iets als "Beste Peter, bijgevoegd de factuur."

Ik ontving nu dus een leeg e-mailtje met de factuur als bijlage. Ben ik dan echt zo autistisch dat ik iets aan tekst in de e-mail verwacht? En er staan ook nog eens verkeerde prijzen in de factuur :o

Nou ja, als je een factuur stuurt van zo'n auto verwacht ik wel minimaal iets als "Beste Peter, bijgevoegd de factuur."

Ik ontving nu dus een leeg e-mailtje met de factuur als bijlage. Ben ik dan echt zo autistisch dat ik iets aan tekst in de e-mail verwacht? En er staan ook nog eens verkeerde prijzen in de factuur :o
En daar heb je via de mail ip gereageerd en toen kreeg je de volgende automatische reactie?
Goedendag,

Ter behoeven van verhoogde focus en belangrijke werkzaamheden zal ik enkel mijn email niet vaker dan eens per week beantwoorden, soms minder.
Indien u urgente zaken heeft die niet een week kunnen wachten kunt u mij bereiken op mijn mobiele telefoonnummer.

Bedankt voor uw geduld.

• #19.028
Welke dealer?

Verkeerde prijs is niet altijd slechter af.

Volgens mij is het geen onredelijke verwachting. Was het wel jouw factuur?

• #19.032
Zit bij Dusseldorp. Vind het geen vervelende

• #19.033
Martin Schilder heeft me ooit eens drie facturen gestuurd mbt een winterbandenwissel bij een Q7. Telkens bellen ja ja foutje we geven het door is voor andere klant. Blij dat die kapsoneslijers opgetyft zijn uit nh.

Had daar dus gelijk op gereageerd, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ik krijg zelfs sneller reactie op een bestelling van een paar sokken ergens. Of ben ik gewoon verwend en ongeduldig?

IMG_20220707_121814.jpg

Nee, is niet dezelfde buurman als die pedobeer-auto :o

Iemand ervaring met dashcams plaatsen in een auto? Ik had er vroeger een die ik wat provisorisch had gemonteerd met de stroomkabel hangend voor het raam aan een 10000 mAh powerbank. Elke dag wisselde ik die powerbank om zodat er 24/7 gefilmd werd. Kan zoiets met die accu's van tegenwoordig niet prima op de accu van een auto zelf gekoppeld worden zonder dat ie na een dag leeggetrokken is? Ik wil zowel voor als achter er eentje hebben die altijd filmt.

Dit is hem dus geworden. Zeer tevreden mee, rijdt ook een pak zuiniger (denk zo'n 20%) dan die 535i GT die ik hiervoor had :roflol:
1658149778565.png

Iemand ervaring met dashcams plaatsen in een auto? Ik had er vroeger een die ik wat provisorisch had gemonteerd met de stroomkabel hangend voor het raam aan een 10000 mAh powerbank. Elke dag wisselde ik die powerbank om zodat er 24/7 gefilmd werd. Kan zoiets met die accu's van tegenwoordig niet prima op de accu van een auto zelf gekoppeld worden zonder dat ie na een dag leeggetrokken is? Ik wil zowel voor als achter er eentje hebben die altijd filmt.

Dit is hem dus geworden. Zeer tevreden mee, rijdt ook een pak zuiniger (denk zo'n 20%) dan die 535i GT die ik hiervoor had :roflol:
1658149778565.png
Vraag het aan de dealer. ;)

1658149778565.png
Nette bak , maar ik heb een zwak voor BMW

Terug
Naar boven