- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gaan alle zakelijke lease rijders nu demonstreren?
Zullen de netbeheerders wel het hunne van denken
Ik haat dit tijdperk.
![]()
Elon Musk is ook al 100 jaar bezig met zijn groene revolutie. Vooralsnog merk ik er niets van.
Koopovereenkomst getekend en 11 juli mag ik hem komen ophalen. Grote blij. Zit twee jaar BMW Premium Selection garantie op. Ik moet wel bekennen dat ik iets meer service had verwacht van de BMW-dealer. Ik krijg korte e-mailtjes (lees 1 à 2 regels, dikwijls zonder aanhef) en de verkoopmedewerker is nogal slecht te bereiken (neemt eigenlijk nooit op). En als ie zegt dat ie vandaag belt, dan belt ie de volgende dag een keerVandaag hier een proefrit in kunnen maken, dit went heel snel. Verrassend korte draaicirkel ondanks de lengte (5m10). Had wat vrees voor een grote draaicirkel omdat de parkeergarage bij mij niet al te groot is zeg maar. Nog even m'n contractverlenging afwachten bij m'n belangrijkste opdrachtgever deze maand en dan hoop ik deze naar huis te kunnen rijden (740i uit 2017).
![]()

BMW is ook maar een b-merk hoorde ik gisteren op d radio (in de context dat BMW nauwelijks specials maakt zoals bv. Ferrari).Koopovereenkomst getekend en 11 juli mag ik hem komen ophalen. Grote blij. Zit twee jaar BMW Premium Selection garantie op. Ik moet wel bekennen dat ik iets meer service had verwacht van de BMW-dealer. Ik krijg korte e-mailtjes (lees 1 à 2 regels, dikwijls zonder aanhef) en de verkoopmedewerker is nogal slecht te bereiken (neemt eigenlijk nooit op). En als ie zegt dat ie vandaag belt, dan belt ie de volgende dag een keer![]()
Daarom begint het ook met een B.BMW is ook maar een b-merk hoorde ik gisteren op d radio (in de context dat BMW nauwelijks specials maakt zoals bv. Ferrari).

Ze weten dat je hem toch wel koopt.Koopovereenkomst getekend en 11 juli mag ik hem komen ophalen. Grote blij. Zit twee jaar BMW Premium Selection garantie op. Ik moet wel bekennen dat ik iets meer service had verwacht van de BMW-dealer. Ik krijg korte e-mailtjes (lees 1 à 2 regels, dikwijls zonder aanhef) en de verkoopmedewerker is nogal slecht te bereiken (neemt eigenlijk nooit op). En als ie zegt dat ie vandaag belt, dan belt ie de volgende dag een keer![]()
Klopt, mijn linker nier om dit te bekostigen is al verkocht. Dat kan ik niet meer terugdraaien.
Had je geen bitcoins dan (b-coins)?Klopt, mijn linker nier om dit te bekostigen is al verkocht. Dat kan ik niet meer terugdraaien.