apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Voor dat geld kan je, als je wegenbelasting en verzekering meetelt, 40 jaar lang Toyota Aygo's van leasen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor dat geld kan je, als je wegenbelasting en verzekering meetelt, 40 jaar lang Toyota Aygo's van leasen.
Wat belasting betreft heb ik al veel aan de kant gelegdAls het goed is ben jij ZZP’er, dan zou het allemaal heel goed narekenen wat inkomen betreft. Je wilt namelijk niet net al je geld aan een auto hebben uitgegeven en er dan achterkomen dat je toch nog wat meer belasting moet afdragen.
ben 24 joh geld komt weer binnen
Krijg je dan €8500 bruto per maand?Wat belasting betreft heb ik al veel aan de kant gelegd
Wat belasting betreft heb ik al veel aan de kant gelegd

Gemiddeld 8000 bruto, leg ik 40% aan de kant voor de belastingdienst op mijn zakelijke rekening en hou ik 4800 over voor mijzelf stort ik op mijn hoofdrekening. Ik koop pas auto na de inkomstenbelasting
Hij maakt wel lange dagen.8k per maand, en jij niet beveiliger ofzo?
Beetje jammer dat mijn werk niet als ZZP kan als ik dit zo hoor![]()
2 ploegendiensten alleen maar. 07:00-19:00 / 19:00-07:00. En ik knal wel uren per week ja. Soms 3 weken achterelkaar werken en soms werk ik maar 3 dagen. Mentale rust. Maar ik train wel minder doordat ik veel uren knal. Dan train ik alleen voor spierbehoud8k per maand, en jij niet beveiliger ofzo?
Beetje jammer dat mijn werk niet als ZZP kan als ik dit zo hoor![]()
Ik zou persoonlijk voor de limousine variant gaan.
Waar is de lol in dat?Voor dat geld kan je, als je wegenbelasting en verzekering meetelt, 40 jaar lang Toyota Aygo's van leasen.
You will own nothing and be happy.Voor dat geld kan je, als je wegenbelasting en verzekering meetelt, 40 jaar lang Toyota Aygo's van leasen.
Je zal uiteindelijk misschien slechts 20% betalen aangezien je als starter veel kortingen krijgt.Gemiddeld 8000 bruto, leg ik 40% aan de kant voor de belastingdienst op mijn zakelijke rekening en hou ik 4800 over voor mijzelf stort ik op mijn hoofdrekening. Ik koop pas auto na de inkomstenbelasting
Dat gold een paar jaar geleden maar tot een bepaald bedrag.Je zal uiteindelijk misschien slechts 20% betalen aangezien je als starter veel kortingen krijgt.
Dat gold een paar jaar geleden maar tot een bepaald bedrag.
Ik wil alleen maar zeggen dat je met 80-100k bruto je niet moet rekenen op een startersregeling.Dat is toch altijd zo? Als je weinig verdient betaal je ook "weinig" belasting, door allerlei heffingskortingen en regelingen. Zodra je meer of veel verdient, ga je ook meer of veel belasting betalen. Dat is niet alleen als starter zo, maar ook in loondienst of als ZZP'er die al jaren aan de slag is voor zichzelf?
Dat gold een paar jaar geleden maar tot een bepaald bedrag.
Misschien heb je toch gelijk en kon ik er geen aanspraak op maken door het lage aantal uur dat ik kon verklaren ipv mijn inkomen.![]()
Zo betalen ZZP'ers in de eerste 3 jaar geen belasting (tot €33.095,- winst)
In de eerste 3 jaar geen belasting betalen. 't Kan echt! Hoe? Door slim gebruik te maken van aftrekposten en belastingvoordelen. Ontdek hoe jij dat ook kan.zzpdaily.nl
Mijn boekhouder had in het begin geadviseerd om tussen de 40-45% aan de kant te leggen van mijn imkomsten. daarnaast heb ik geen gat in mijn hand en ben ik best wel gretig met uitgeven omdat ik spaar voor de rs3.Je zal uiteindelijk misschien slechts 20% betalen aangezien je als starter veel kortingen krijgt.
Maar liever teveel wegleggen dan te weinig natuurlijk. Goed bezig![]()
Een collega zei dat ik niet meer dan 68k moet passeren omdat ik anders 48% aan belasting moet betalen ipv 37% en dat ik mezelf af en toe vakantie moest verplichten te nemenDat is toch altijd zo? Als je weinig verdient betaal je ook "weinig" belasting, door allerlei heffingskortingen en regelingen. Zodra je meer of veel verdient, ga je ook meer of veel belasting betalen. Dat is niet alleen als starter zo, maar ook in loondienst of als ZZP'er die al jaren aan de slag is voor zichzelf?