- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja ik rij niet elektrisch en geen lease, dus dat zegt mij te weinig 😬
Maar begreep idd wel dat gewicht van de auto, vervuiling en tijdstip van rijden (wel of geen spits) straks waarschijnlijk geen rol speelt.
Eerst zien dan geloven, voor het draagvlak in de samenleving zijn er natuurlijk bewust nog een aantal kleurplaten die ingekleurd mogen worden door de staatssecretarissen en kamer leden. Terwijl wij (Henk en Ingrid) niet eens weet hebben nog van die kleurplaten en potloodjes. Als er invoering komt, dan is het ineens 2x zo duur en kent het toch een hele hoop mitsen en maren, omdat co² budget, werkgevers verplichting verduurzaming per 2023 (ESG) - waanzin dat je medewerkers dagelijks naar kantoor gaan, 1x per week is voldoende gebleken
etc. etc. Europa zet in op de transitie naar een duurzame economie. Dat betekent dat financiële resultaten niet meer het enige focuspunt zijn. ESG, oftewel ecologische impact, sociale aspecten en goed ondernemingsbestuur van organisaties komen meer en meer in de spotlight te staan. Duurzaamheid is vanaf 2023 niet meer vrijblijvend. Ieder bedrijf met meer dan 250 medewerkers moet vanaf komend jaar duurzaamheidsrapportages uitbrengen.
ESG-criteria - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Hahahahaha! Goed punt. Ik zet in op januari 2023, jij? 😋
Ja zou ook zomaar nog met de rollade op tafel tijdens kerst al aangesneden kunnen worden, aangezien het op zondag valt dit jaar.

. Voor die rs3 zal het wel hoger zijn. Maar heb dan 2 schade vrij jaren