- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Reserve wiel is net als richtingaanwijzers optie bij bmw ,koesteren dusDie van mij wel, maar niet meer zo nieuw zo'n oudje uit 2017.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reserve wiel is net als richtingaanwijzers optie bij bmw ,koesteren dusDie van mij wel, maar niet meer zo nieuw zo'n oudje uit 2017.
Ik ben benieuwd of dat een aangevinkte optie is.Die van mij wel, maar niet meer zo nieuw zo'n oudje uit 2017.
Is het ook , je kunt run flat of reservewiel aanvinken .Tenminste bij Volvo
Je hebt alvast meer dan 70kw nodig om de tesla op te laden tot 70kw vanwege verliezen tijdens opladen.![]()
![]()
Weet niet in hoeverre dat van die Tesla klopt. Maar ik rij een Xceed en voor 350 km ben ik zon €50 kwijt. Hooguit een keer €55. Dus denk dat dat van die range wel klopt. Misschien kan @Steks dat bevestigen?
Scherp! Maar dan zou het verschil dus nog iets groter moeten zijn.Je hebt alvast meer dan 70kw nodig om de tesla op te laden tot 70kw vanwege verliezen tijdens opladen.
Ik denk het wel, tesla heeft 10a20% laadverlies.Scherp! Maar dan zou het verschil dus nog iets groter moeten zijn.
Hebben die kindjes uit Afrika niet hard genoeg hun best gedaan op kobalt?

Volgens rtl is elektrisch evengoed iets duurderIk rijd geen dikke Range Rover, maar een bescheiden Land Rover met voorwielaandrijving. Die rijdt denk ik 1:11 (zo’n RR haalt echt geen 1:10) de goedkoopste pomp bij mij in de buurt is nu €1,95/l diesel. Dus kwa brandstof kom ik uit op €62/350km.
Wat die elektrische auto betreft, rekenen met kW gaat niet, je dient dat te doen in kWh, ik heb geen idee hoeveel kWh een 70 kW sterke Tesla verbruikt op 350km, maar ik weet wel dat 1kWh minder kost dan €1,05.
Ik zoek straks wel even uit hoe dat zit.
Same. M'n Aygo rijdt iets van 1 op 20. Zeg 1 op 18. (600/18)*2,05 = €68.
Reservewiel is bij 5-serie 373,90 extra
Toyota power! Zelf ook een toyotaSame. M'n Aygo rijdt iets van 1 op 20. Zeg 1 op 18. (600/18)*2,05 = €68.

Dan zijn auto´s wel zuinig geworden. Nog niet heel lang geleden werd vaak 1 op 20 beweerd en was het eerder 1 op 10. Mijn motorfietsen gebruiken alleen 1op 20 als ik heel rustig rij, of op lange snelwegritten.Same. M'n Aygo rijdt iets van 1 op 20. Zeg 1 op 18. (600/18)*2,05 = €68.
Ik haal ook 1 op 18 met normaal rijden met mn Aygo. Dingetjes zijn echt best zuinig.Dan zijn auto´s wel zuinig geworden. Nog niet heel lang geleden werd vaak 1 op 20 beweerd en was het eerder 1 op 10. Mijn motorfietsen gebruiken alleen 1op 20 als ik heel rustig rij, of op lange snelwegritten.
Dus die 1:10 klopt niet.
![]()
![]()
Weet niet in hoeverre dat van die Tesla klopt. Maar ik rij een Xceed en voor 350 km ben ik zon €50 kwijt. Hooguit een keer €55. Dus denk dat dat van die range wel klopt. Misschien kan @Steks dat bevestigen?