- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een witte had vast zonder problemen de douane gepasseerd.De chrome volkswagen embleem van voorkant was ook in het zwart besteld maar pakketje kwam in ontvangst bij de douane dus nou duurt het nog langer tot het binnen is. Nog geen update van postnl.
Het is maar een zwarte embleem!!!
De chrome volkswagen embleem van voorkant was ook in het zwart besteld maar pakketje kwam in ontvangst bij de douane dus nou duurt het nog langer tot het binnen is. Nog geen update van postnl.
Het is maar een zwarte embleem!!!
Daarom gaan voor S of RS 😏 Tho ik de S3 limousine 't net niet vind. Buurjongen van m'n pa heeft er 1. Vind de sportback mooier.A7 natuurlijk, alleen jammer dat de uitlaten tegenwoordig “onzichtbaar” worden gemaakt.
Zwart VW Embleem voor de Grille van de Golf 7
Zwart VW Embleem voor de Grille van de Golf 7www.vagshop.nl

Het betreft het originele logo welke door een professionele spuiterij in de kleur zwart is gespoten.Zwart VW Embleem voor de Grille van de Golf 7
Zwart VW Embleem voor de Grille van de Golf 7www.vagshop.nl
Toch niet.Ik zal vast één van de weinige zijn die het model van golf nooit heeft kunnen bekoren.
Ik snap ook niet waarom je een “speciale” uitvoering van de meest verkochte auto wilt hebben.Ik zal vast één van de weinige zijn die het model van golf nooit heeft kunnen bekoren.
Omdat ze relatief goedkoop zijn itt hun concurrentenIk snap ook niet waarom je een “speciale” uitvoering van de meest verkochte auto wilt hebben.
Het ligt er aan wat je als hun concurrenten beschouwd, voor mij is VW niets bijzonders en best wel overpriced.Omdat ze relatief goedkoop zijn itt hun concurrenten
Een nieuwe R met wat opties gaat voor 70k ofzo. Daarvoor kun je een heel mooie jonge, premium occasion kopen.Omdat ze relatief goedkoop zijn itt hun concurrenten
Een nieuwe R met wat opties gaat voor 70k ofzo. Daarvoor kun je een heel mooie jonge, premium occasion kopen.
A45 en RS3.Het ligt er aan wat je als hun concurrenten beschouwd, voor mij is VW niets bijzonders en best wel overpriced.
Ja dat klopt maar dan koop je hem nieuw, 25-30k heb je best een deftige R. Voor dat geld kan je geen RS3 of A45 krijgenEen nieuwe R met wat opties gaat voor 70k ofzo. Daarvoor kun je een heel mooie jonge, premium occasion kopen.
Zeker de A45 vind ik van een andere klasse.
Een Benz is wel ff wat anders dan een Golf natuurlijk. En ook de RS3 is wat mij betreft een klasse hoger. Vergelijk 'm dan met de S3 wat iig qua pk's overeen komt. Verder wel met je eens, voor 30k koop je een leuke R. Jammer dat ie wrs helemaal afgetrapt is.A45 en RS3.
Ja dat klopt maar dan koop je hem nieuw, 25-30k heb je best een deftige R. Voor dat geld kan je geen RS3 of A45 krijgen
Hoeveel wil je er hebben ?A45 en RS3.
Ja dat klopt maar dan koop je hem nieuw, 25-30k heb je best een deftige R. Voor dat geld kan je geen RS3 of A45 krijgen