- Lid sinds
- 24 apr 2012
- Berichten
- 14.335
- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Toyota Corolla GR is wel een pittig ding hoorIk snap ook niet waarom je een “speciale” uitvoering van de meest verkochte auto wilt hebben.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toyota Corolla GR is wel een pittig ding hoorIk snap ook niet waarom je een “speciale” uitvoering van de meest verkochte auto wilt hebben.

Als die in lijn ligt met de Yaris GR is dat ook meer dan zo maar een speciale uitvoering met veel vermogen.
De mijne kwam ook van vagshop.nl.Zwart VW Embleem voor de Grille van de Golf 7
Zwart VW Embleem voor de Grille van de Golf 7www.vagshop.nl
ik vind een golf 8 R lelijk en qua performance kies ik dan voor de rs3 liever.Een nieuwe R met wat opties gaat voor 70k ofzo. Daarvoor kun je een heel mooie jonge, premium occasion kopen.
ik ben geen mercedes fan, ja oke dan kijk ik wel naar een c63 als ik het geld ervoor had. Ik zelf vind rs3 dan weer te “klassiek” uitzien. Een golf daarentegen kan je hem zo personaliseren naar je eigen smaak.Ik snap ook niet waarom je een “speciale” uitvoering van de meest verkochte auto wilt hebben.
Mijne koste 150
Dat ziet er bijna uit als een gewoon rond zwart logo op die foto? Hoe lijkt het in het echt?De mijne kwam ook van vagshop.nl.
ik vind een golf 8 R lelijk en qua performance kies ik dan voor de rs3 liever.
ik ben geen mercedes fan, ja oke dan kijk ik wel naar een c63 als ik het geld ervoor had. Ik zelf vind rs3 dan weer te “klassiek” uitzien. Een golf daarentegen kan je hem zo personaliseren naar je eigen smaak.
Mijne koste 150
Volgen mij nietHet betreft het originele logo welke door een professionele spuiterij in de kleur zwart is gespoten.
Brengt VW zelf geen zwarte logo's op de markt?

Een Renault Clio Hybrid is wellicht wat.Iemand advies wat te kopen? Ik rijd al bijna 9 jaar in mijn Polootje 1.2 TDI slowmotion. Wel gechipt naar 105 pk dus op zich prima wagen want ik geef verder geen f**k om auto's maar nu ik een kleine heb zou wat extra ruimte wel lekker zijn
Heb een budget van +-30k (iets extra kan altijd, minder is nooit erg). Maar met dat budget valt EV eigenlijk gelijk af want ga geen Zoe of iets rijden en net wat groter formaat is al gauw 40-50k+ nieuw en kijk ik meer in de richting van hybride occasions in verband met verbruik, maar als de accu van een hybride ermee uitscheid is je auto ook gauw economisch total loss, gelijk aan EVs. Wat is wijsheid?
A45 en RS3.
Ja dat klopt maar dan koop je hem nieuw, 25-30k heb je best een deftige R. Voor dat geld kan je geen RS3 of A45 krijgen
Golf GTE? Geen idee hoe 't zit met de kwaliteit van die accu's tho.Iemand advies wat te kopen? Ik rijd al bijna 9 jaar in mijn Polootje 1.2 TDI slowmotion. Wel gechipt naar 105 pk dus op zich prima wagen want ik geef verder geen f**k om auto's maar nu ik een kleine heb zou wat extra ruimte wel lekker zijn
Heb een budget van +-30k (iets extra kan altijd, minder is nooit erg). Maar met dat budget valt EV eigenlijk gelijk af want ga geen Zoe of iets rijden en net wat groter formaat is al gauw 40-50k+ nieuw en kijk ik meer in de richting van hybride occasions in verband met verbruik, maar als de accu van een hybride ermee uitscheid is je auto ook gauw economisch total loss, gelijk aan EVs. Wat is wijsheid?
Clio of Golf ga ik er qua ruimte maar marginaal op vooruit. Passat GTE als occasion is dat miss net wat aantrekkelijker, wel weer duurder...Golf GTE? Geen idee hoe 't zit met de kwaliteit van die accu's tho.
Waarom een hybride?Iemand advies wat te kopen? Ik rijd al bijna 9 jaar in mijn Polootje 1.2 TDI slowmotion. Wel gechipt naar 105 pk dus op zich prima wagen want ik geef verder geen f**k om auto's maar nu ik een kleine heb zou wat extra ruimte wel lekker zijn
Heb een budget van +-30k (iets extra kan altijd, minder is nooit erg). Maar met dat budget valt EV eigenlijk gelijk af want ga geen Zoe of iets rijden en net wat groter formaat is al gauw 40-50k+ nieuw en kijk ik meer in de richting van hybride occasions in verband met verbruik, maar als de accu van een hybride ermee uitscheid is je auto ook gauw economisch total loss, gelijk aan EVs. Wat is wijsheid?
kijk ik meer in de richting van hybride occasions in verband met verbruik

Welke je ook koopt, neem je kinderwagen en maxicosi mee voordat je betaald 🫡Iemand advies wat te kopen? Ik rijd al bijna 9 jaar in mijn Polootje 1.2 TDI slowmotion. Wel gechipt naar 105 pk dus op zich prima wagen want ik geef verder geen f**k om auto's maar nu ik een kleine heb zou wat extra ruimte wel lekker zijn
Heb een budget van +-30k (iets extra kan altijd, minder is nooit erg). Maar met dat budget valt EV eigenlijk gelijk af want ga geen Zoe of iets rijden en net wat groter formaat is al gauw 40-50k+ nieuw en kijk ik meer in de richting van hybride occasions in verband met verbruik, maar als de accu van een hybride ermee uitscheid is je auto ook gauw economisch total loss, gelijk aan EVs. Wat is wijsheid?
Mijn vervangwagen:god***domme zeg, er heeft hier net een k*twij* tegen m'n geparkeerde wagen gereden.![]()
Is dat in de praktijk dan echt minder?
En kies voor elektrische ramen achter, kinderen kunnen die dan niet zonder dat je het wilt open draaien.Welke je ook koopt, neem je kinderwagen en maxicosi mee voordat je betaald 🫡
Iemand advies wat te kopen? Ik rijd al bijna 9 jaar in mijn Polootje 1.2 TDI slowmotion. Wel gechipt naar 105 pk dus op zich prima wagen want ik geef verder geen f**k om auto's maar nu ik een kleine heb zou wat extra ruimte wel lekker zijn
Heb een budget van +-30k (iets extra kan altijd, minder is nooit erg). Maar met dat budget valt EV eigenlijk gelijk af want ga geen Zoe of iets rijden en net wat groter formaat is al gauw 40-50k+ nieuw en kijk ik meer in de richting van hybride occasions in verband met verbruik, maar als de accu van een hybride ermee uitscheid is je auto ook gauw economisch total loss, gelijk aan EVs. Wat is wijsheid?
