Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

'Die geluid'

Die geluid van me uitlaat die je hoort in een tunnel zodra je gas geeft. Orgasmic
Vroeg of laat gaan je buren erover klagen en paar weken later krijg je spontaan krassen op je auto. Kleppen systeem werkt erg handig kan je met een druk op de knop de kleppen open/dicht zetten en je buurt is je dankbaar.

Vroeg of laat gaan je buren erover klagen en paar weken later krijg je spontaan krassen op je auto. Kleppen systeem werkt erg handig kan je met een druk op de knop de kleppen open/dicht zetten en je buurt is je dankbaar.
Het auto start automatisch met kleppen dicht en ik kan sowieso niet hard aan komen rijden met al die drempels in mijn wijk.

Filmpje

Bijlagen

• IMG_2167.MOV
    7,4 MB
Eerlijk, dat verneuken van lidwoorden doe je bewust toch?

400 pk uit een golf is Stage2 toch?

a485ab82b4f6c1f7587db9434deb3a4b.jpg

@Aniello Dellacroce
Kentekenplaat: AD (?)​

• Haha
Waarderingen: Onit
Pittig wagentje.

Ben jij er ook een die op deze manier in je opgefokte golf rijdt en dan zegt 'kut politie moet altijd mij hebben omdat ik (kies iets) ben'
Nee totaal niet. Meeste plekken waar gepronkt wordt met zulke wagens is het wel rotterdam centrum utrecht en Amsterdam. En als ik boete krijg voor snelheid ben ik daar relaxend in.

Vooral daar kijken ze naar “asociaal rijgedrag”

Nee totaal niet. Meeste plekken waar gepronkt wordt met zulke wagens is het wel rotterdam centrum utrecht en Amsterdam. En als ik boete krijg voor snelheid ben ik daar relaxend in.

Vooral daar kijken ze naar “asociaal rijgedrag”

In west zie je ze zoveel :roflol:

Zou wel oppassen, je bent zo je rijbewijs kwijt.

@dreamy1 remwerk nog na laten kijken wat ik zei ?

Bijlagen

• 6198A30D-6A12-4672-9A6B-4CAD16A465D6.jpeg
    6198A30D-6A12-4672-9A6B-4CAD16A465D6.jpeg
    178,9 KB · Weergaven: 34
  • 22FABB68-8415-4DE3-B769-E40D77130E86.jpeg
    22FABB68-8415-4DE3-B769-E40D77130E86.jpeg
    157,8 KB · Weergaven: 36
Wat voor banden heb je er eigenlijk onder zitten?

Inb4 landsail.

Mijn buurman is toen hij 24 was kapotgereden op zijn brommer, toen hij weer kon lopen een flinke schadevergoeding gehad, is de eerste de beste Mercedes dealsr ingelopen en een zwarte W124 E500 gekocht :roflol:

Moet een leuke tijd zijn geweest.

20 jaar later zat hij in een sociale huurwoning met een oude Renault Megane.

Ik zou hierna niet eens meer kijken naar een rs3. Als ik mijn R upgrade naar stage 3 500pk, is ie zelfs sneller dan een rs3. Niet dat ik het in mijn gedachte heb ofzo, maar noem het even zo op.
Zodra je je R stage 3 tuned heb je er ook wat, 8k ofzo inzitten? En zal qua koppel wrs nog steeds achter blijven. Overigens volgens JD is 't ook "maar" 450 pk.

Op een gegeven moment zou ik 't zelf ook goed geweest vinden. Tuurlijk het kan, maar 500 pk uit een 2 liter blokje pompen is dat ding gewoon niet voor gebouwd. Heb ik 't nog niet over de rest van de auto. T is wel tof, dat dan weer wel haha.

Zodra je je R stage 3 tuned heb je er ook wat, 8k ofzo inzitten? En zal qua koppel wrs nog steeds achter blijven. Overigens volgens JD is 't ook "maar" 450 pk.

Op een gegeven moment zou ik 't zelf ook goed geweest vinden. Tuurlijk het kan, maar 500 pk uit een 2 liter blokje pompen is dat ding gewoon niet voor gebouwd. Heb ik 't nog niet over de rest van de auto. T is wel tof, dat dan weer wel haha.
2.0 blok kan wel heel wat hebben had ik van de meeste begrepen maar tegen de 500pk push je het wel naar de limits zeiden ze.
@dreamy1 remwerk nog na laten kijken wat ik zei ?
Komt nog

Terug
Naar boven