- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeg of laat gaan je buren erover klagen en paar weken later krijg je spontaan krassen op je auto. Kleppen systeem werkt erg handig kan je met een druk op de knop de kleppen open/dicht zetten en je buurt is je dankbaar.Die geluid van me uitlaat die je hoort in een tunnel zodra je gas geeft. Orgasmic
Het auto start automatisch met kleppen dicht en ik kan sowieso niet hard aan komen rijden met al die drempels in mijn wijk.Vroeg of laat gaan je buren erover klagen en paar weken later krijg je spontaan krassen op je auto. Kleppen systeem werkt erg handig kan je met een druk op de knop de kleppen open/dicht zetten en je buurt is je dankbaar.
Van 310 naar 400 ongeveer. Bizar verschil op het weg
400 is al wel srs bruutVan 310 naar 400 ongeveer. Bizar verschil op het weg
Nee totaal niet. Meeste plekken waar gepronkt wordt met zulke wagens is het wel rotterdam centrum utrecht en Amsterdam. En als ik boete krijg voor snelheid ben ik daar relaxend in.Pittig wagentje.
Ben jij er ook een die op deze manier in je opgefokte golf rijdt en dan zegt 'kut politie moet altijd mij hebben omdat ik (kies iets) ben'
Wat betreft Duitse wagens ben ik, toegegeven op een paar na, geen Mercedes connaisseur. BMWs, met name de klassiekers, waren m'n ding.
Nee totaal niet. Meeste plekken waar gepronkt wordt met zulke wagens is het wel rotterdam centrum utrecht en Amsterdam. En als ik boete krijg voor snelheid ben ik daar relaxend in.
Vooral daar kijken ze naar “asociaal rijgedrag”

Eerlijk, dat verneuken van lidwoorden doe je bewust toch?
400 pk uit een golf is Stage2 toch?

Zodra je je R stage 3 tuned heb je er ook wat, 8k ofzo inzitten? En zal qua koppel wrs nog steeds achter blijven. Overigens volgens JD is 't ook "maar" 450 pk.Ik zou hierna niet eens meer kijken naar een rs3. Als ik mijn R upgrade naar stage 3 500pk, is ie zelfs sneller dan een rs3. Niet dat ik het in mijn gedachte heb ofzo, maar noem het even zo op.
2.0 blok kan wel heel wat hebben had ik van de meeste begrepen maar tegen de 500pk push je het wel naar de limits zeiden ze.Zodra je je R stage 3 tuned heb je er ook wat, 8k ofzo inzitten? En zal qua koppel wrs nog steeds achter blijven. Overigens volgens JD is 't ook "maar" 450 pk.
Op een gegeven moment zou ik 't zelf ook goed geweest vinden. Tuurlijk het kan, maar 500 pk uit een 2 liter blokje pompen is dat ding gewoon niet voor gebouwd. Heb ik 't nog niet over de rest van de auto. T is wel tof, dat dan weer wel haha.
Komt nog