- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Link?Bij BR Performance waarschuwen ze daar al vanaf Stage II bij. (ze raden ze het zelfs af)
Bij stage 3 moet er meer aangepast worden, oa je koppeling, intercooler en de dsg bak ook.
Maar dan koop je geen golfDaarom kost 't voor een Golf bij JD ook iets van 8k dus. Weet niet of 't dat echt waard is, tenzij je knaken zat hebt natuurlijk.

De cijfers die je zelf hebt getypt zijn nou niet zo gunstig te noemen m.b.t. verbetering?Dat was yesteryear via e-mail toen ik informeerde naar BR–II. Destijds had ik mijn vorige BMW nog. Toen ik m'n huidige wagen kocht spendeerde ik eerst veel aan aandacht aan onderhuidse zaken. Robuuster materiaal kan nooit kwaad.
BR–1 120i (B48)
08/01/2021
€ 620
→ Origineel
→ Stage 1 V2
- 189.2 PK @ 5426 Rpm
- 297.3 Nm @ 2409 Rpm
189,2 PK @ 6218 Rpm 297.3 Nm @ 2409 Rpm
Een kleine nuance, op mijn Car–Pass stond, toen ik hem net kocht, de verwaarloosbare kilometerstand van 16.950 Km (21/12/2020). Verder heb ik me laten vertellen door BR–W Willebroek dat de waardes op de website eigenlijk gemiddeldes zijn. 't Resultaat, ik zit 10 km p/u boven BR–2. Daarbij komt dat ik eveneens over 450 Nm zoals de BR–2 heb.
Tja, er valt weinig te klagen als je reserveert voor een Stage I.
Bekijk bijlage 571281
Bekijk bijlage 571282
Ik zou eens een uitgebreide e-mail sturen naar BR-Performance in Willebroek. Ik krijg altijd een zeer uitgebreid antwoord. Zoals ik eerder al aangaf werd Stage II voor mijn 114i afgeraden. 't Is dus ook niet koste wat koste geld wil aftroggelen van hun klanten. 't Feit is natuurlijk dat je in het rood gaat met jouw aandrijflijn.¹
Waarom ik het zo benoemde is, stel in de toekomst haal ik toch de nieuwste audi s3 310pk. Dan ga ik van 400pk naar 310pk, en hoor ik ook nog die saaie geluidDaarom kost 't voor een Golf bij JD ook iets van 8k dus. Weet niet of 't dat echt waard is, tenzij je knaken zat hebt natuurlijk.

Waarom ik het zo benoemde is, stel in de toekomst haal ik toch de nieuwste audi s3 310pk. Dan ga ik van 400pk naar 310pk, en hoor ik ook nog die saaie geluid
Ik moet eerlijk zeggen, het voelt nu alsof ik in een andere auto rij door die stage 2 upgrade + hele andere uitlaatsysteem.
ff specifiek voorbeeld omdat er bij m'n overburen 1 staat 😂Mercedes is alleen voor asociaal woonwagen volkMja dat is net waar of je naar kijkt bij een auto toch? Als 't je puur om de pk's gaat heb je 100% gelijk. Het rijcomfort in een Audi is wel beter dan in een Golf imo. Jij trapt bijv een Mercedes E200 coupe uit 2018 er ook met je ogen dicht uit maar ik weet wel wat ik liever rijff specifiek voorbeeld omdat er bij m'n overburen 1 staat 😂
Maarja in een Golf zie je ook alleen oudjes en import Nederlanders rijden

Kan, maar dreamy heeft geld zat zegt ie.Daarom kost 't voor een Golf bij JD ook iets van 8k dus. Weet niet of 't dat echt waard is, tenzij je knaken zat hebt natuurlijk.
Nu even niet
aangepaste auto door letselschade