Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook echt prachtig. Vind die oude Benzen sowieso gaaf. Is dit niet een oude E of de voorloper ervan?
Is dat geen SEC?Ook echt prachtig. Vind die oude Benzen sowieso gaaf. Is dit niet een oude E of de voorloper ervan?
De SEC is een coupe toch? Dat is die grijze niet denk ik. Maar, zoveel verstand heb ik er niet meteen van.Is dat geen SEC?
Alleszins, dikke bak! Dat tijdperk was goud voor de auto's
Ik had het over de zwarte op vorige paginaDe SEC is een coupe toch? Dat is die grijze niet denk ik. Maar, zoveel verstand heb ik er niet meteen van.
Mss eerder SEL dan oid? Ben ook geen grote kenner, vooral liefhebber.Dan heb je ook geen achterbank en grote kofferbak nodig.In zulke auto's hoor je geen kinderen te vervoeren. Als het voor 2 extra vrouwen is, dan ben ik het met je eens.
Dan heb je ook geen achterbank en grote kofferbak nodig.

dakkoffer wel ?Dan heb je ook geen achterbank en grote kofferbak nodig.
Dat is ook weer een probleem ja.Voor Steks
![]()
Verouderde benzine is een groot risico voor plug-inhybrides
Zoveel mogelijk elektrisch rijden en dus zo min mogelijk tanken is het doel van een plug-inhybrideauto. Maar té weinig tanken kan problemen opleveren.www.nu.nl
Filmpje van het geluid als het klaar is! 🫡Auto is gechipt en downpipe zit erin voor vandaag, morgen alleen nog klepaansturing, uitlaat afmonteren, luchtfilter inbouw en testen. Monteur nam liever zijn tijd.
Zeker
Prachtig spul. Wat vind je van de oude 635csi? Ook een old-school favoriet hier. Prachtige cockpit ook.
Loopt ook lekker, alleen zijn de TRX banden duur as hell. Ging over naar 17” van AlpinaPrachtig spul. Wat vind je van de oude 635csi? Ook een old-school favoriet hier. Prachtige cockpit ook.
Wat is duur? Meer dan 250 euro (band+ kosten demontage/montage wiel + kosten bandenwissel) is normaal voor een achterbandwissel op mijn motor. Zo'n band gaat dan ook nog eens slechts 4-7k km mee.Loopt ook lekker, alleen zijn de TRX banden duur as hell. Ging over naar 17” van Alpina
€1600,- voor set. tov Michelin 17” voor €500,-Wat is duur? Meer dan 250 euro (band+ kosten demontage/montage wiel + kosten bandenwissel) is normaal voor een achterbandwissel op mijn motor. Zo'n band gaat dan ook nog eens slechts 4-7k km mee.