Timfiz
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Beste gespierde bundels,
Ik ben Tim, 28 jaar oud en ben sinds vorige week weer begonnen met het volgen van een structueel fitness schema. Het is heel lang geleden dat ik echt aan de gewichten heb gehangen en een strak voedingsschemaheb gevolgd.
De reden hiervoor was een zwaar motorongeluk, waarbij mijn banden van mijn linkerschouder volledig waren afgeschuurd, mijn schouderblad was gebroken en ik er een zeer vervelende polsblessure aan over heb gehouden. Ik rij nu weer zeer fanatiek op een racemotor en merk dat ik te weinig kracht/spiermassa heb, om de trauma's aan mijn gewrichten en banden op te vangen. Ik voel na elke race dat alle twee de banden onder spanning staan.
Tevens ben ik na het ongeluk zeker meer gaan leven
het resultaat is dan ook op de onderstaande foto's te zien. Ik wil er gewoon weer toppie uit zien en als ik van mijn motor stap me ook lekker voelen. Ik ga alles hier zoveel mogelijk bijhouden en natuurlijk als er vorderingen dit op foto vastleggen.
Mijn spec's
Lengte 1.86
Gewicht 84 kg
Vetpercentage is oneindig veel
Omtrekken start in spierspanning:
Onderarm: 29,5
Bovenarm: 37
Middel: 94
Bovenlichaam: 107
Bovenbeen: 58
Onderbeen: 36,5
Schema:
Maandagavond: Borst
Dinsdagavond: Cardio/buik
Woensdagmiddag: Rug/Benen
Donderdagavond: Cardio/Buik
Vrijdagavond Schouder
Zaterdagmiddag: Cardio/Triceps
Zondagochtend: Pols/biceps
Voeding:
Ochtend: 4 broodjes met kipfilet, melk, koffie
Tussendoortje: Verse fruitdrank, 2 eitjes zonder geel door 100 gram pasta/rijst met groente er doorheen
Lunch: 4 broodjes met makreel op water/kipfilet/tonijn, melk, banaan
Middagtussendoortje: Appel, 100 gram rijst met tomaat/komkommer, koffie
Avondeten: Normaal diner met rijst/aardappel of pasta en rundervlees, vis of kip met fruitdrank
In de avond en/of nacht: Magere kwark met musli/rozijnen
Om het niet eentonig te maken wissel ik wel van producten.
Koeken, chips, snoep en andere tussendoortjes haal ik niet meer in huis.
Ik doe per groep 4 setjes van 4x8 herhalingen. Ik moet zoiezo voor mijn pols en schouder de bi- en triceps op een andere dag van borst/rug/schouders doen, daar ik blessures wil voorkomen. Cardio is hardlopen, moutainbiken of roeien.
Hier wat foto's van mij als start. Graag al het haar wegdenken, want ik het echt lijkt het minder en ook daaraan gaat gewerkt worden
Wat voor oefeningen raden jullie mij aan voor mijn pols/onderarm, welke ik eigenlijk elke dag wel kan uitvoeren. Of andere tips
Dit is mijn hobby
Ik ben Tim, 28 jaar oud en ben sinds vorige week weer begonnen met het volgen van een structueel fitness schema. Het is heel lang geleden dat ik echt aan de gewichten heb gehangen en een strak voedingsschemaheb gevolgd.
De reden hiervoor was een zwaar motorongeluk, waarbij mijn banden van mijn linkerschouder volledig waren afgeschuurd, mijn schouderblad was gebroken en ik er een zeer vervelende polsblessure aan over heb gehouden. Ik rij nu weer zeer fanatiek op een racemotor en merk dat ik te weinig kracht/spiermassa heb, om de trauma's aan mijn gewrichten en banden op te vangen. Ik voel na elke race dat alle twee de banden onder spanning staan.
Tevens ben ik na het ongeluk zeker meer gaan leven
het resultaat is dan ook op de onderstaande foto's te zien. Ik wil er gewoon weer toppie uit zien en als ik van mijn motor stap me ook lekker voelen. Ik ga alles hier zoveel mogelijk bijhouden en natuurlijk als er vorderingen dit op foto vastleggen.Mijn spec's

Lengte 1.86
Gewicht 84 kg
Vetpercentage is oneindig veel

Omtrekken start in spierspanning:
Onderarm: 29,5
Bovenarm: 37
Middel: 94
Bovenlichaam: 107
Bovenbeen: 58
Onderbeen: 36,5
Schema:
Maandagavond: Borst
Dinsdagavond: Cardio/buik
Woensdagmiddag: Rug/Benen
Donderdagavond: Cardio/Buik
Vrijdagavond Schouder
Zaterdagmiddag: Cardio/Triceps
Zondagochtend: Pols/biceps
Voeding:
Ochtend: 4 broodjes met kipfilet, melk, koffie
Tussendoortje: Verse fruitdrank, 2 eitjes zonder geel door 100 gram pasta/rijst met groente er doorheen
Lunch: 4 broodjes met makreel op water/kipfilet/tonijn, melk, banaan
Middagtussendoortje: Appel, 100 gram rijst met tomaat/komkommer, koffie
Avondeten: Normaal diner met rijst/aardappel of pasta en rundervlees, vis of kip met fruitdrank
In de avond en/of nacht: Magere kwark met musli/rozijnen
Om het niet eentonig te maken wissel ik wel van producten.
Koeken, chips, snoep en andere tussendoortjes haal ik niet meer in huis.
Ik doe per groep 4 setjes van 4x8 herhalingen. Ik moet zoiezo voor mijn pols en schouder de bi- en triceps op een andere dag van borst/rug/schouders doen, daar ik blessures wil voorkomen. Cardio is hardlopen, moutainbiken of roeien.
Hier wat foto's van mij als start. Graag al het haar wegdenken, want ik het echt lijkt het minder en ook daaraan gaat gewerkt worden

Wat voor oefeningen raden jullie mij aan voor mijn pols/onderarm, welke ik eigenlijk elke dag wel kan uitvoeren. Of andere tips
Dit is mijn hobby

Laatst bewerkt: