MuscleMeat

Advies

Creatie kun je altijd gebruiken, het is geen wondermiddel maar het helpt een beetje, ik neem het zelf iedere ochtend, los 3-5 gram op in warm water, ff roeren tot het oplost, en dan drinken, bij voorkeur iets van snelle suikers erbij nemen.

Wat je slaap kwestie betreft, het beste is datgene waardoor jij het hardste kan trainen. Ik train zelf beter als ik al even wakker ben, maar als je denkt dat je na wat slaap sterker bent kun je dat doen. Je herstelt in je slaap ook, dus ik zou zelf lekker voor het slapen blijven gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Weer een vraag van mijn kant is het normaal dat als je een week 300 gram per trainingsdag afvalt dat je week later zelfs aankomt en dat 2 weken aankomt en daarna weer een week afvalt kom voor het eerst in me leven aan qua gewicht moet ik me voedingsschema aanpassen heb het idee dat ik teveel eet zie me eerdere posts over wat ik allemaal eet
.

Je eerdere posts inzake wat je allemaal eet doen er wat mij betreft niet zoveel toe.
Het is aan jou om er in praktijk achter te komen wat jou onderhoudsbehoefte is.

Je moet alles meetbaar maken, als je bijv elke vrijdagochtend (ik noem maar een dag) na het opstaan en na het ontlasten (voor het ontbijt) jezelf even weegt en je taille opmeet.
Dan heb je gegevens waar je mee kunt werken. Taille is ook een goede indicator.

Als je dit over laten we zeggen 3 a 4 weken bekijkt dan weet je wel of je te veel of juist te weinig eet.
Als je ziet dat je gewicht verliest dan ga je gewoon zo door, na verloop van tijd moet je even je onderhoudsbehoefte naar beneden bijstellen, omdat je immers afvalt en je lichaam automatisch minder energie nodig heeft.

Er kan altijd wat verschil in je gewicht zitten door ontlasting / eten (onverteerd eten) / vocht wat je aan boord hebt.
Maar globaal zou je een dalende tendens moeten zien. Anders moet je zorgen dat je minder Kcal's binnen krijgt.

Voedingsschema kan, persoonlijk vind ik de App My fitnesspal erg makkelijk.
Volgens mij werd dat al eerder geopperd (?), zou ik echt even downloaden = reuze handig

thanks voor je advies

• Like
Waarderingen: Inb4
Zo sorry voor de late reactie maar deze app had ik eerder moeten gebruiken er staan veel meer dingen in die ik gebruik qua voeding allemaal bedankt mensen voor de tot nu toe aangeboden hulp

Overigens kan zout inname en alcohol zorgen dat je veel vocht vasthoudt of juist verliest, dus kies een weegmoment waar dit altijd een beetje hetzelfde zal zijn want anders krijg je alsnog enorme schommelingen.

Alcohol drink ik totaal niet

Zout al zo min mogelijk

• Like
Waarderingen: cnh
Terug
Naar boven