AndroidHealthClinic

Het begin!

zeer goeie progressie! zo door bulken:D!

Zwaar trainen, gezond eten, veel eiwitten en je word een monster! veel succes :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Komt goed hor. Zit nu ff lekker aan een bakkie kwark met musli en ananas! En ga straks 10 uur slaap tegemoet. Valt me mee met het commentaar. Meestal ontstaan er hevige discussies dus doe het kennelijk goed. Hahaha!

Laatst bewerkt:
Yup zeer goede basis om wat moois van te maken!:D
Welk trainingsschema houd je aan trouwens, qua oefeningen?

Laatst bewerkt:
Ben geen pro, maar voor zo'n korte tijd ziet het er heel goed uit! Zit ook een kleurtje op zie ik?:D

goed resultaat, doordat de poses nu anders zijn kan ik de vooruitgang in je borst niet goed inschatten, dat is in mijn ogen tog wel de sleutel tot een imponerend lichaam. De vooruitgang in je armen valt behoorlijk op :thumbs:
hoe is het nu met je schouder?

Laatst bewerkt:
Goed bezig ze gast! Blijven knallen ;)

good luck!

BOOM! Super voor 2.5 maand, kleurtje doet je ook goed + dat haar is eraf.

Zeker erg netjes, ben benieuwd wat we binnen een aantal jaar te zien krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mensen voor jullie reacties. Ik bulk als een malle. Ik ben de laatste week 0,9 kg aangekomen. Is dit goed of zit er meer in?

Sandow de eerste foto is er 1 van mijn borst met alleen met armen naar voren gestoken om een foto van voorzijde te maken, dus geen spierspanning. Verschil is duidelijk te zien al zeg ik het zelf. Even voor mijn records.

Dit waren mijn maten op 7 juni:
Onderarm: 29,5
Bovenarm: 37
Middel: 94
Bovenlichaam: 107
Bovenbeen: 58
Onderbeen: 36,5

Vanmorgen 31 aug mijn omtrekken gemeten:
Onderarm: 31,5
Bovenarm: L 40,5 en R 40
Middel: 92
Bovenlichaam: 115
Bovenbeen: 64,5
Onderbeen: 37

Komt goed hor. Zit nu ff lekker aan een bakkie kwark met musli en ananas! En ga straks 10 uur slaap tegemoet. Valt me mee met het commentaar. Meestal ontstaan er hevige discussies dus doe het kennelijk goed. Hahaha!

als ik u was zou ik geen muesli nemen, gevat te veel khs

Terug
Naar boven