MuscleMeat

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Iemand een idee hoeveel werkdagen het duurt eer een bestelling van predatornutrition hier ongeveer aankomt?

Ik had het maandag besteld en vrijdag in huis. Vrij snel dus

nee. wel bankoverschrijving

zover ik weet zit er ephedra (plan extract) in dit soort pillen (net als EPH 25+ en EPH30 van diamond labs)...
beter zoek je iets via canada, en dan zelf een stackje maken

Zolang de webshop maar levert, dan is het goed :p

tsja, het zal een stuk minder goed werken, maar als jij er mee kan leven, dan be my guest

Alphablade heeft gelijk. Waarom zou je in gdsnaam iets halen dat niet of nauwelijks beter werkt dan wat in NL webshops verkrijgbaar is ??? Die leveren sowieso. Haal daar dan Dexaprine of zo.

Als er nu Ephedrine HCL in zat was het een ander verhaal...

zover ik weet zit er ephedra (plan extract) in dit soort pillen (net als EPH 25+ en EPH30 van diamond labs)...
beter zoek je iets via canada, en dan zelf een stackje maken

Voor zover diamond labs dat is GEEN kruid. Heb het staan en ik ken het kruid en herken de smaak van eph hcl.

Bij Canada moet je goed weten waar je besteld en beseffen dat je echt een probleem hebt als de douane je pakt en die kennen de Canadese drugstores echt wel. Die sites hebben genoeg wat ik wel zou willen voor heel weinig geld maar ik durf het niet.

Ook gepost in het android forum maar ook hier wel relevant; Kom ff een gratis app aanraden:

https://market.android.com/details?id=com.app.grandag.trackchecker&hl=nl

Waar je een pakje ook naar toe stuurt of ontvangt, de app ziet zelf aan de code welke maatschappij het is en geeft updates. Van alles is in te stellen. Dan weet je waar je pakje is en wanneer de postbode ongeveer komt. Heel overzichtelijk meerdere pakketjes in een overzicht. Voor mij een *****!

Laatst bewerkt:
Weet iemand nog een betrouwbare site waar je met PayPal kan betalen en er een goede ECA stack te koop staat?
Heb in het verleden die van Diamond Labs gebruikt en dat was top maar die zijn nu wel erg duur geworden..

Wie heefte r eigenlijke rvaring met Dexaprine? ik heb een sample gehad laast, maar merkte er geen moer van

Toevallig al besteld en binnengekregen? Via mail geven ze snel antwoord, maar wel vanaf een hotmail.com adres en zonder fatsoenlijke ondertekening. Ben benieuwd of deze shop betrouwbaar is? Verzendkosten zijn GBP 5 overigens.

Een site die er zo gaar uit ziet zou ik niet zomaar iets bestellen... Maargoed just my 2 cents he...

Weet iemand nog een vertrouwde site uit de UK waar diamonds labs ECA 30+ verkocht wordt?

maximumsports-nutrition.com is out of stock..

karma will be given

Terug
Naar boven