Fitness Seller

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Wat zijn jullie ervaringen met het aankomen van de pakketjes ivm de douane in België?

Maximum sportst nutrition al vaker gebruikt voor allerlei supps, en het is altijd zomaar binnen. Soms zelfs al na 3 werkdagen. dikke props voor die lui

Een grote bumb.

Maar weet iemand een webshop waar nog Diamond labs ECA 30+ verkrijgbaar is? Waar ik het bestelde levert niet meer?

Weet iemand nog een betrouwbare webshop?

Mij valt op dat de verzending uit de UK inmiddels ook enorm snel is. Soms zelfs binnen 36 uur al in huis.

Ik ben van plan om binnenkort ook eens wat te bestellen via UK-site.
Gemakkelijk betalen via Paypal?
En hoe zit het met de douane?

In principe heb je geen last van de douane als je bestelt in de UK: binnen de EU mag je zoveel goederen heen en weer slepen als je wilt. Let er wel op dat de goederen ook echt vanuit de UK worden verstuurd en niet vanuit de VS, want dan kan het fout gaan.
Ik zelf let altijd op de vervoerder: als ze versturen met koeriersdiensten zoals DPD dan bestel ik daar nooit, omdat die altijd aan de deur komen als ik er niet ben en het een heel gedoe is om dan alsnog je pakket te krijgen.

Een bestelling vanuit de UK doet er bij mij meestal zo'n 3-4 dagen over (zeker als TNT het pakket bezorgt in NL). Nederlandse bestellingen, zoals bij B&F, zijn veel sneller, die komen bij mij altijd de volgende dag aan. Omdat je meestal flinke verzendkosten moet betalen (in dure Britse ponden...) bestel ik gewoon in NL!

Ik heb maandag een potje Diamond Labs besteld en betaald met paypal. En het werd net bezorgd echt super.

nee dan ligt er zo'n mooi briefje op je deurmat dat je het kunt gaan ophalen bij het postkantoor.. of dat ze het bij de buren hebben afgegeven..

Heeft er iemand hier peptides besteld in de UK?

Meh... 3 januari iets besteld bij centurysupplements.com... nog altijd niet aangekomen :(

powerbody.co.uk ben ik tevreden over had verleden weekend een product gekocht van muscle pharm en na vier dagen had ik het. je krijgt ook een link waar je je pakje kan volgen

Laatst bewerkt:
EDIT: ontvangen :)

Laatst bewerkt:
Hey jongens, welk ECA stack raden jullie aan? En welke webshop is betrouwbaar qua levering?

Terug
Naar boven