XXL Nutrition

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

iemand ervaring met de alpha labs eca ???

Ik stuur net een mailtje naar MyProtein dat ik het een en ander wil bestellen. Ging om een bedrag van ongeveer 500 euro, ik vraag of/wat ik voor extra's of korting ik daar dan bij kan krijgen. Sturen ze doodleuk een mail terug: niks. Heb ze eens terug gemaild dat overal 5% kortingscodes te vinden zijn, afwachten wat ze zeggen.

edit: Ik vind ze ook nogal bot trouwens, lekker evident dat de mensen die de mails beantwoorden totaal geen baat bij verkopen hebben.

Laatst bewerkt:
MyProtein heeft helaas geen langlopende acties...ze hebben meestal alleen dagelijkse acties.
Check deze pagina: MyProtein Community
Voor de rest zijn codes zoals MP179726 alleen voor je eerste bestelling. Je krijgt dan 5% korting.
Daarna kan je je eigen code rondslingeren, als mensen ze gebruiken scoor je enkele puntjes :)

iemand ervaring met de alpha labs eca ???

heb ze vorige week binnen gekregen.
Een week na bestelling werd ik gebeld door een medewerker van
maximumsportsnutrition om mn adres te bevestigen.

Een paar dagen daarna heb ik het ontvangen :)
Doet wat het moet doen, enorme energie, vetverlies,..

Iemand misschien een voucher voor Bulkpowders? Wil daar nl WI & Oats bestellen.

Predator nutrition weer netjes geleverd. Zondag bestekd. Vandaag in huis. Top

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hii,

Na ff lezen & zoeken..
Nog altijd geen diamond labs eca 30+ te verkrijgen?
Wat is het beste alternatief?
Bedankt.

Hii,

Na ff lezen & zoeken..
Nog altijd geen diamond labs eca 30+ te verkrijgen?
Wat is het beste alternatief?
Bedankt.

Ze hebben bij alle webshops problemen met levering van Diamond Labs. Ik weet niet bij welke webshop je besteld? Als je een aantal webshops bekijkt, kom je ook producten tegen welke vergelijkbaar zijn.:)

Nog niet gedaan:). Meeste gekregen v ploeg. (whey..) maar ga nu wat cutten en die eca stacks moet ik zelf kopen nu(uk?).
Kan iemand me het best vergelijkbare geven? Meest aangeraden?
grtz

Thnx. Kan je er eentje uithalen?
Ben vrij nieuw betreft de eca stacks.
Dus weet ni echt..
Sorry en alvast bedankt:)
x

Heb de alpha labs eca 30+ gebruikt en de samenstelling is het zelfde als DL heb ik me laten vertellen.

Thnx. Kan je er eentje uithalen?
Ben vrij nieuw betreft de eca stacks.
Dus weet ni echt..
Sorry en alvast bedankt:)
x

Gewoon even kijken welke hoeveelheden er in die van diamond labs zitten en die vergelijken met de producten op de website. Ook even kijken naar de reacties daarover natuurlijk.

Ik heb vorige week maandag een bestelling gedaan bij http://www.maximumsportsnutrition.co.uk, na het lezen van de volgende post dacht ik dat het wel goed zat.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bestel-uk-ervaringen-topic-223880/index13.html#post5501914

Ik heb een track & trace nummer van ze gehad van een bedrijf uit de UK, royalmail. Het heeft al sinds donderdag de status 'overseas'.

Ik bel vandaag, maandag, TNT post, of het paketje al binnen is, ze zeggen het ligt bij de douane en kan ongeveer 30 dagen duren voordat hij vrij gegeven wordt, en daarna heb ik hem binnen 5 werkdag.

Dat is langer dan een maand ???

Ik heb wel een 3S-code gehad van TNT maar als ik hem invul wordt het paketje niet gevonden.

Morgen wordt het een week. Ik hoop dat het niet veel langer duurt, iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week maandag een bestelling gedaan bij http://www.maximumsportsnutrition.co.uk, na het lezen van de volgende post dacht ik dat het wel goed zat.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bestel-uk-ervaringen-topic-223880/index13.html#post5501914

Ik heb een track & trace nummer van ze gehad van een bedrijf uit de UK, royalmail. Het heeft al sinds donderdag de status 'overseas'.

Ik bel vandaag, maandag, TNT post, of het paketje al binnen is, ze zeggen het ligt bij de douane en kan ongeveer 30 dagen duren voordat hij vrij gegeven wordt, en daarna heb ik hem binnen 5 werkdag.

Ik heb wel een 3S-code gehad van TNT maar als ik hem invul wordt het paketje niet gevonden.

Morgen wordt het een week. Ik hoop dat het niet veel langer duurd, iemand enig idee?
Ik heb er twee weken en half op moeten wachten, van diezelfde site.
Na 2 weken werd ik gebeld om te bevestigen of het adres correct was.
Paar dagen later heb ik het dan ontvangen :)

Bij mij duurde het een week of 2. Ff je track en trace in de gaten houden want daar komt ook te staan of ze het hebben proberen af te geven.

Morgen wordt het een week. Ik hoop dat het niet veel langer duurt, iemand enig idee?

Heb het pakketje vandaag toch netjes in de bus gehad. Blijkbaar een foutje met de code die de mevrouw bij TNT aan mij had gegeven, of misschien verkeerd overgescrheven.

Wel een goede service van maximumsportsnutrition, netjes in precies 7 dagen tot in huis. Ik heb weleens langer moeten wachten voor bestellingen binnen nederland.

Maximumsportsnutrition aanrader dus!

Ik heb 24-5 ook iets besteld bij maximumsportsnutrition. Klopt het dat het lang duurt voordat je een bevestigings mail of iets dergelijks krijgt. Ik heb ze ook al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.

Ik zal het nog een weekje afwachten.

edit: ik heb m'n potjes Havoc binnen. Precies 7 dagen, alleen jammer dat je geen bevestiging krijgt of enige reactie via de mail.

Laatst bewerkt:
ook maar ff iets besteld uit UK. hopen dat het snel binnen is

Terug
Naar boven