Fitness Seller

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Ik was ook wel opzoek, je komt het bijna nergens meer tegen bij UK sites die het voorheen wel verkochten.

Voor zover ik weet is het overal discontinued. Sowieso mag het niet meer verkocht worden in de UK. USA weet ik niet, maar ook daar zie ik alleen maar Out of Stock en Discontinued staan..

Iemand nog goede ervaringen met een andere eca stack?

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Is in Engeland. Had zelf de ECA25+ genomen.. werkte wel redelijk, maar goed, het blijft gwn ECA dus heel bijzonder was het niet.

Heb zojuist mijn eca stack binnengekregen uit de UK.
Komt van de volgende site; [Link niet meer beschikbaar]

Zal mijn ervaringen hier wel delen als ik er 1 genomen heb.

Ik verwacht een pakketje vanuit de UK en die is dus verstuurd via Royal Mail. Nu heb ik een tracker erbij gekregen vandaag (op verzoek) en het pakketje ligt volgens de royal mail in Amsterdam to be processed to be delivered. Gaat deze tracker ook aangeven wanneer het pakket daadwerkelijk verzonden is door de TNT en dus op de bus ligt? Of is dit zover als dat hij gaat? Het paket is namelijk de 24e al verstuurd en had hem, ondanks pinksteren, vandaag eigenlijk al wel binnen verwacht.
Iemand enig idee?

Ik verwacht een pakketje vanuit de UK en die is dus verstuurd via Royal Mail. Nu heb ik een tracker erbij gekregen vandaag (op verzoek) en het pakketje ligt volgens de royal mail in Amsterdam to be processed to be delivered. Gaat deze tracker ook aangeven wanneer het pakket daadwerkelijk verzonden is door de TNT en dus op de bus ligt? Of is dit zover als dat hij gaat? Het paket is namelijk de 24e al verstuurd en had hem, ondanks pinksteren, vandaag eigenlijk al wel binnen verwacht.
Iemand enig idee?

Via Royal Mail gaat hij maar tot de melding die je nu hebt, het pakketje is wss vandaag of morgen bij je afgeleverd. Althans zo ging het bij mijn royal mail pakketjes uit de UK.

Mijn pakket was de 23ste verstuurd en vandaag binnen gekomen.

je kan ze ook ff je UK code twitteren. Hun kunnen het dan snel voor je omzetten naar 3S code. Scheelt je belkosten, en eindeloos gewacht...

Merk je al wat? Ga ze hier waarschijnlijk dan ook halen.
Zie ook dat ze hier clen verkopen, is dat echte die onder AAS valt? Sowieso moet ik mezelf eerst goed inlezen voor ik besluit hier aan te gaan en kijk eerst wat ik van de ECA ervaar.

linkje clen
Code:
[Link niet meer beschikbaar]

iemand?

Beter vraag je even welke clen hij op dit moment aanbied. Het is een prima gozer, maar de ene clen is beter dan de ander.. Sopharma is some beetje risky ivm vele fakes op de markt..

Oke ik bestel eerst wel de ECA stack. 60mg pure ephedrine HCL, kan ik daar wel gerust bestellen neem ik aan?

deze heb ik ook en is prima, in ieder geval als ik het vergelijk met een potje diamond ECA wat ik ooit gekocht heb

Ga ze ook bestellen maar is 60mg niet te veel ?

Ik heb gisteren 30 eca capsules ontvangen. Zou iemand even kunnen bevestigen dat dit echte zijn en geen rotzooi:o

2ewp9n4.jpg

Terug
Naar boven