Diabolic
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mag er zeker van zijn dat dergelijke topics een grote doorn in het oog van de boardsponsors zijn. In normale omstandigheden zouden deze topics automatisch sticky's zijn geworden.
Niet noodzakelijk. De boardsponsers spelen in op een ander soort publiek met een ander gamma aan producten.
75ml Measure
1× £0.50 £0.50
Creapure™ Micronized Creatine Monohydrate
Size: 1kg Tub
1× £17.99 £17.99
L Leucine
1× £23.99 £23.99
Omega 3 (Fish Oil) 1000mg Softgels
Size: 250 Softgels
1× £8.99 £8.99
Ultra Fine Scottish Oats
1× £2.75 £2.75
Whey Protein Concentrate 82% (Instantised)
Size: 5kg (11lb) Tub
4× £34.99 £139.96

Je bent dus idd meer dan 2x zo goedkoop uit als je het zelf bij elkaar gooit alleen heeft XXL wel een lekker smaakje en heb ik geen idee met wat je die mineralen/smaak kan nabootsen.xxl dextrojuice:
44,50 euro voor 6kg
100g
93% kh -> 2/3 dextro + 1/3 malto
5% taurine
2% mineralen/smaak
100g = 0,742
shipping: 3,95
myprotein:
5000 dextro = 13,-
5000 malto = 13,15
1000 taurin = 21,10
62g dextro = 0,1612
31g malto = 0,08153
5g taurine = 0,1055
2g smaak = x
100g = 0,34823 + x
shipping: 6,54
Is de jouwe al verzonden?^ Goed gezegd "Krakersjaak", sluit ik me helemaal bij aan.
Heb net ook weer een flinke bestelling gedaan bij BP:

Mijn bestelling van 276 pond was omgerekend €311 (inclusief opslag Paypal)Euh hoe zit het met de koershantering? Als ik kijk op gwk.nl is 35 pond ongeveer 35 euro. Als ik euro kies kom je op 40 en een beetje?
Euh hoe zit het met de koershantering? Als ik kijk op gwk.nl is 35 pond ongeveer 35 euro. Als ik euro kies kom je op 40 en een beetje?
Ik vermoed dat ze de prijzen in hun systeem maar een keer in de zoveel tijd updaten, vandaar dat ze nog te hoog staan aangegeven. Je kunt het beste in Ponden winkelen en +- 10% erop doen om de prijs in Euro's te krijgen.Ja zoals ik al zei, de koers is bijna 1 -1. Toch scheelt de koers die zij hanteren al € 5 op 5 kg whey. Hoe doen jullie dit? Gewoon GBP aanhouden en betalen met paypal?
Ik vermoed dat ze de prijzen in hun systeem maar een keer in de zoveel tijd updaten, vandaar dat ze nog te hoog staan aangegeven. Je kunt het beste in Ponden winkelen en +- 10% erop doen om de prijs in Euro's te krijgen.
Dat is precies wat ik zeg+-10% erbij? Best wel veel... Laat de prijzen gewoon in ponden staan en betaal gewoon met paypal in ponden. Paypal rekent het zelf om. De wisselkoers op de website is waarschijnlijk niet realtime en met een kleine marge.

Is de jouwe al verzonden?
Ik heb maandag een bestelling gedaan, die nog steeds niet verzonden is. Toen straks een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord hun "welgemeende excuses". Laatste keer dat ik via die site bestel![]()
Mijn tweede bestelling bij BulkPowders is een farce!
Vorige week maandag een bestelling gedaan die nog steeds (1 week!) niet de deur uit is. Ben benieuwd wat als antwoord op mijn tweede mail komt....![]()
Sorry, was dit topic een beetje vergeten. Mijn bestelling van vorige week woensdag (2-12) is afgelopen maandag (7-12) eindelijk dispatched. Hoop m'n goodies eind van de week in huis te hebben. Ik zal je laten weten wanneer het binnen is.
Vorige bestelling begin van dit jaar heeft er precies 1 week over gedaan om mijn huis te bereiken vanaf het moment van bestellen. Niet echt world shocking delivery times, maar dit is gewoon bekend van BP en daarom ook niet echt iets om je druk over te maken. Als het langer dan 2 weken gaat duren, zou ik wel even aan de bel trekken.