MuscleMeat

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Je mag er zeker van zijn dat dergelijke topics een grote doorn in het oog van de boardsponsors zijn. In normale omstandigheden zouden deze topics automatisch sticky's zijn geworden.

Je mag er zeker van zijn dat dergelijke topics een grote doorn in het oog van de boardsponsors zijn. In normale omstandigheden zouden deze topics automatisch sticky's zijn geworden.

Niet noodzakelijk. De boardsponsers spelen in op een ander soort publiek met een ander gamma aan producten.

Ikzelf bestel sinds 1 jaar bij bulkpowders, en heb tot nu toe 4 bestellingen afgerond. Laatste bestelling was 20kg whey, 2kg creatine, 500x1gr visolie, 5kg dextro voor 200 euro inclusief verzending. Verzending is flatrate tot 30 kg, dus het is wel aan te raden in meerdere kilos te denken als je bestelt. Alle bestellingen zijn correct en binnen 7 dagen geleverd. De producten zijn goed en niet duur. Whey is smaakloos, proeft licht melkachtig. Ik drink het toch praktisch altijd met dextro of oats. Smaak is voor sommige misschien wennen, maar niet anders dan gewenning aan kwark. Je kunt altijd nog smaakdruppels bestellen, zijn 10 smaken van ofzo, deze heb ik echter niet geprobeerd. Alles mixt goed, ik heb er gewoon niks op aan te merken.

Niet noodzakelijk. De boardsponsers spelen in op een ander soort publiek met een ander gamma aan producten.

Het is dezelfde doelgroep hoor. Met voornamelijk dezelfde producten. Het verschil zit hem in de marketing, waar XXL zeker wel verstand van heeft gezien de populariteit op dit forum. En al die extra producten die XXL verkoopt mogen dan leuk verpakt zijn, met fancy namen zoals Amino X-plode m double you, maar whey, dextro, creatine voor praktisch de helft vd prijs zegt genoeg. Bovendien is het assortiment van bulkpowders in mijn ogen nog zeer uitgebreid.

Kwaliteitsverschillen zijn er vast wel, maar niet significant genoeg om de hogere prijs te rechtvaardigen. Komop jongens, 6 kilo dextrojuice pro voor 44,50 en 5 kilo dextro bij BP voor 10 pond? OMGWTF 5/100gr taurine, die shit is bij BP per ****ing kilo voor 17 pond te coppen.

Ik zeg maar al te graag dat voor elke 35 gram whey die jij netjes afstrijkt, ik er het dubbele voor in mijn muil schuif.

Ikzelf ben als 20 jarige student niet bereid om hogere prijzen te betalen voor een epilepsie sticker die ik het liefst niet eens heb. Op mijn emmer whey staat whey concentraat, geen geouwehoer. Het doet wat het moet doen en ik weet dat er hier andere gebruikers zijn die er hetzelfde over denken. Bodybuilding en de hele voeding/supplementen mikmak eromheen is al zo duur. Dan mogen jullie de marketingstrategieën van de supplementenindustrie betalen, letterlijk.

Vond het destijds heel typisch dat het topic werd gesloten, juist nadat steeds meer dbbers geinteresseerd begonnen te raken in importeren uit engeland vanwege de gunstige koers. Daar heb ik ook nog andere gedachten over, maar die houd ik voor mezelf.

Post komt misschien wat agressief over, en ik wil bv XXL niet bekritiseren want deze gasten leveren gewoon goeie producten en alles. Dat ik XXL heb gebruikt ter vergelijking is puur omdat deze al genoemd werden in het topic en omdat ik ook bij hen heb gekocht.

Laatst bewerkt:
^ Goed gezegd "Krakersjaak", sluit ik me helemaal bij aan.

Heb net ook weer een flinke bestelling gedaan bij BP:

75ml Measure
1× £0.50 £0.50

Creapure™ Micronized Creatine Monohydrate
Size: 1kg Tub
1× £17.99 £17.99

L Leucine
1× £23.99 £23.99

Omega 3 (Fish Oil) 1000mg Softgels
Size: 250 Softgels
1× £8.99 £8.99

Ultra Fine Scottish Oats
1× £2.75 £2.75

Whey Protein Concentrate 82% (Instantised)
Size: 5kg (11lb) Tub
4× £34.99 £139.96

Meerdere malen bij bulkpowders( met potten) en myprotein (zakken) besteld o.a unflavoured whey en scottisch oats, beide zeer goed te drinken! Mijn voorkeur gaat uit naar myprotein vanwege de lage verzendkosten maarja wel lastig als je geen creditcard hebt. Ik bestel in ieder geval niet meer in nederland :)

xxl dextrojuice:
44,50 euro voor 6kg

100g
93% kh -> 2/3 dextro + 1/3 malto
5% taurine
2% mineralen/smaak

100g = 0,742

shipping: 3,95

myprotein:

5000 dextro = 13,-
5000 malto = 13,15
1000 taurin = 21,10

62g dextro = 0,1612
31g malto = 0,08153
5g taurine = 0,1055
2g smaak = x

100g = 0,34823 + x

shipping: 6,54
Je bent dus idd meer dan 2x zo goedkoop uit als je het zelf bij elkaar gooit alleen heeft XXL wel een lekker smaakje en heb ik geen idee met wat je die mineralen/smaak kan nabootsen.

Maar goed, als je niet van klooien houdt en niet 10 bulkbakken/zakken in je huis wil hebben staan ben je volgens mij beter af bij XXL.

Laatst bewerkt:
^ Goed gezegd "Krakersjaak", sluit ik me helemaal bij aan.

Heb net ook weer een flinke bestelling gedaan bij BP:
Is de jouwe al verzonden?

Ik heb maandag een bestelling gedaan, die nog steeds niet verzonden is. Toen straks een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord hun "welgemeende excuses". Laatste keer dat ik via die site bestel:mad:

Euh hoe zit het met de koershantering? Als ik kijk op gwk.nl is 35 pond ongeveer 35 euro. Als ik euro kies kom je op 40 en een beetje?

Ja zoals ik al zei, de koers is bijna 1 -1. Toch scheelt de koers die zij hanteren al € 5 op 5 kg whey. Hoe doen jullie dit? Gewoon GBP aanhouden en betalen met paypal?
Ik vermoed dat ze de prijzen in hun systeem maar een keer in de zoveel tijd updaten, vandaar dat ze nog te hoog staan aangegeven. Je kunt het beste in Ponden winkelen en +- 10% erop doen om de prijs in Euro's te krijgen.

Ik vermoed dat ze de prijzen in hun systeem maar een keer in de zoveel tijd updaten, vandaar dat ze nog te hoog staan aangegeven. Je kunt het beste in Ponden winkelen en +- 10% erop doen om de prijs in Euro's te krijgen.

+-10% erbij? Best wel veel... Laat de prijzen gewoon in ponden staan en betaal gewoon met paypal in ponden. Paypal rekent het zelf om. De wisselkoers op de website is waarschijnlijk niet realtime en met een kleine marge.

+-10% erbij? Best wel veel... Laat de prijzen gewoon in ponden staan en betaal gewoon met paypal in ponden. Paypal rekent het zelf om. De wisselkoers op de website is waarschijnlijk niet realtime en met een kleine marge.
Dat is precies wat ik zeg:P
Als je via Paypal betaald moet je altijd een paar procent op de wisselkoers doen. Dat verschil steken ze dan in eigen zak.

Heb deze week een grote bestelling gedaan bij www.myprotein.co.uk. Verzendingskosten zijn erg laag, totaal gewicht was ongeveer 20kg, gewoon 6 pond. Erg snel verzonden! En alles was prima verpakt in een mooie grote doos.

De producten zelf zien er ook goed uit, de whey smaakt prima. Enige nadeel, alles zit in zakken maar ja, de prijs is dan ook extreem laag ivg met andere webshops...

Kort samengevat, ik bestel nooit meer in Belgie of Nederland. UK is the way to go!

Net de eerste bestelling gedaan bij bulkpowders. Ben benieuwd!

Mijn tweede bestelling bij BulkPowders is een farce!
Vorige week maandag een bestelling gedaan die nog steeds (1 week!) niet de deur uit is. Ben benieuwd wat als antwoord op mijn tweede mail komt....:rolleyes:

Is de jouwe al verzonden?

Ik heb maandag een bestelling gedaan, die nog steeds niet verzonden is. Toen straks een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord hun "welgemeende excuses". Laatste keer dat ik via die site bestel:mad:

Mijn tweede bestelling bij BulkPowders is een farce!
Vorige week maandag een bestelling gedaan die nog steeds (1 week!) niet de deur uit is. Ben benieuwd wat als antwoord op mijn tweede mail komt....:rolleyes:

Sorry, was dit topic een beetje vergeten. Mijn bestelling van vorige week woensdag (2-12) is afgelopen maandag (7-12) eindelijk dispatched. Hoop m'n goodies eind van de week in huis te hebben. Ik zal je laten weten wanneer het binnen is.

Vorige bestelling begin van dit jaar heeft er precies 1 week over gedaan om mijn huis te bereiken vanaf het moment van bestellen. Niet echt world shocking delivery times, maar dit is gewoon bekend van BP en daarom ook niet echt iets om je druk over te maken. Als het langer dan 2 weken gaat duren, zou ik wel even aan de bel trekken.

Sorry, was dit topic een beetje vergeten. Mijn bestelling van vorige week woensdag (2-12) is afgelopen maandag (7-12) eindelijk dispatched. Hoop m'n goodies eind van de week in huis te hebben. Ik zal je laten weten wanneer het binnen is.

Vorige bestelling begin van dit jaar heeft er precies 1 week over gedaan om mijn huis te bereiken vanaf het moment van bestellen. Niet echt world shocking delivery times, maar dit is gewoon bekend van BP en daarom ook niet echt iets om je druk over te maken. Als het langer dan 2 weken gaat duren, zou ik wel even aan de bel trekken.

Mijn bestelling is gisteren, na 8 dagen ook eindelijk verzonden!
De eerste keer dat ik daar bestelde had ik de bestelling na verweking van de bankoverschrijving in 2 dagen in huis. Ik ging er dus van uit dat het deze keer ook zo zou gaan. Maar het komt schijnbaar dus vaker voor dat bestellingen pas na 1 week worden verzonden....
In ieder geval zal ik de volgende keer iemand met een CC proberen te ritselen en bij MyProtein bestellen, want over de service bij BP (onder andere reageren op mails) ben ik niet te spreken!

Het is natuurlijk normaal dat wanneer de pond zeer laag is, dat iedereen van UK gaat bestellen en zeker als je wereldwijd verzendt, dan heb je zeer drukke dagen. Ik vind 2 weken toch redelijk te doen, dus ik weet niet wat er te klagen valt.

Terug
Naar boven