MuscleMeat

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Ja is inderdaad een mix..
Kan dus het beste voor isolaat gaan, is kwalitatief fijner en dus beter dan concentraat toch?

Vandaag me bestelling Ultra Fine Scottish Oats (10kg) en een potje caffeine tabs binnen gekregen, ongeveer 1 week geduurd.
Ben tevreden.

ik heb een paar maanden geleden ook eens besteld bij bulkpowders, na een week was het binnen en alles klopte, tevreden!

Die bcaa's zijn bij bulkpowders wel erg goedkoop als je een kilo afneemt; 34,99!
Binnekort ook maar eens bestellen, meteen 10kg isolate, 500gr beta alanine, en 100gr caffeine erbij..

je moet wel omrekenen naar euros he!
koers is 1.15 en kilo kost 37pond= 42.55
bij body&fitshop betaal je 40euro voor een kilo..

Die bcaa's zijn bij bulkpowders wel erg goedkoop als je een kilo afneemt; 34,99!
Binnekort ook maar eens bestellen, meteen 10kg isolate, 500gr beta alanine, en 100gr caffeine erbij..

erg goedkoop? ze zijn denk ik net iets goedkoper dan bij xxl. de glutamine die is wel goekdoop ja.

net ff de prijs weer hervergeleken. ze zijn een enkele euros goedkoper, maar das door de lage wisselkoers.

Laatst bewerkt:
Ben nu al bijna een maand aan het wachten op mijn bestelling bij bp..
Het duurde 2 weken voordat ze de betaling ontvingen en zouden een week geleden de bestelling zo snel als mogelijk verzenden....Nog steeds niks....

Ik heb tijd terug bij BP 20 kg whey besteld en moet zeggen dat het goed te drinken is met wat cacao er in. Maar nu is me cacao op dus dan maar ff zo naar binnen werken:D

En in tegenstelling tot wat sommigen beweren over goedkope whey is de mengbaarheid uitstekend. (+ geen schuim)

Mijn bestelling is gisteren, na 8 dagen ook eindelijk verzonden!

8 Dagen? Hoe heb je dit overleeft? :eek:

Bestel best vaak in de UK, meestal body-active! Zeer goed bedrijf met prima customer service, levert snel en geeft goed advies waar nodig. Koop er alleen als producten niet in NL te krijgen zijn of daar goedkoper zijn, voor whey etc. hoef je het niet te doen, is hier ongeveer even duur dacht ik

Wilde net casein protein bij MP bestellen maar is uitverkocht en er staat bij:
Not currently in stock and we are in the process of confirming the ETA.

Weet iemand wat dat laatste inhoudt?

Estimated Time of Arrival

8 Dagen? Hoe heb je dit overleeft? :eek:
Door mijn eigen whey te maken van melk;)
Maar ik vond het nogal belachelijk dat op de site staat dat bestellingen binnen een dag de deur uitgaan. Wachten vind ik geen punt, vooral niet als de prijs zoveel goedkoper is. Alleen moet je die claims dan niet op je site neerzetten....

Thnx ik wist ook niet wat ETA was ;)

Mijn bestelling bij myprotein is binnen, zondag besteld en donderdag in huis. Status Dispatched was woensdagavond.

Voor het eerst een keer caffeine poeder genomen ipv caps, smaak is idd goor maar best weg te krijgen. Vraagje, kan iemand beschrijven hoe taurine smaakt, ik zat erover te denken taurine te mixen met caffeine.

De whey isolate mengt redelijk in een shakebeker, wel schuim en proefde 2 kleine klontjes. Voor mij geen bezwaar. Ik ben helemaal weg van unflavoured, alle smaakjes staan me tegen na een paar keer dezelfde en ik houd niet van zoet. Dit is zeker als je het mengt met melk gewoon de smaak van melk.

Had een keer magnesiumcitrate gekocht, dat is geen aanrader. Zelfs bij de aanbevolen dosis al aan de diaree. Ik dacht dat het wel mee zou vallen bij een kleine dosis, nee dus :mad:

De tryptofaan die laat ik nog even dicht, eerst maar eens een paar weken zonder want gebruik het al zo heel lang. Bij XXL zit er B6 en B3 bij hier niet dat is jammer aangezien tryptofaan ook in B3 omgezet kan worden en je dan dus een deel kwijt bent.

Door mijn eigen whey te maken van melk;)
Maar ik vond het nogal belachelijk dat op de site staat dat bestellingen binnen een dag de deur uitgaan. Wachten vind ik geen punt, vooral niet als de prijs zoveel goedkoper is. Alleen moet je die claims dan niet op je site neerzetten....

Dan moet je van de UK zijn natuurlijk... als ik bij XXL bestel dan heb ik het ook de dag erna niet in tegenstelling tot de Nederlanders.

Dude... woon jij in de UK ja of nee? :roflol:

Weet iemand hoeveel de shipping costs precies zijn???

Dude... woon jij in de UK ja of nee? :roflol:
Lezen is moeilijk he:rolleyes:

Orders placed before 1pm on a working day will be dispatched the same day.

Orders places after this time or on a non-working day will be dispatched the following working day.

Er wordt op de site geen onderscheid gemaakt tussen wel of geen UK, de bestelling zou dezelfde/volgende dag verzonden moeten worden volgens hun eigen claims. Dat ik die later ontvang dan een inwoner van UK lijkt me duidelijk.

En nu weer ontopic :thumbs:

Het staat er misschien niet letterlijk bij maar je kan toch ook even logisch nadenken. Buitenlandse betalingen ontvangen ze niet op dezelfde dag als de bestelling. Welke webshop verstuurd nou spul voor ze de betaling hebben ontvangen? ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven