MuscleMeat

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Het is natuurlijk normaal dat wanneer de pond zeer laag is, dat iedereen van UK gaat bestellen en zeker als je wereldwijd verzendt, dan heb je zeer drukke dagen. Ik vind 2 weken toch redelijk te doen, dus ik weet niet wat er te klagen valt.

Als je haast hebt bestel je gewoon in Nederland. Vandaag besteld, morgen in huis.

heb op donderdag 3 december een bestelling gedaan bij BP:

10 kg oats en 2,5 kg whey concentrate (ff kijken of ie te doen is, dan ff een bulkbestelling doen hehe).
bestelling was gister (9 december) netjes afgeleverd. alles was goed verpakt, nergens lekkage of iets dergelijks. verder wordt er op mijn mail snel gereageerd. tot nu toe vind ik de service goed en de levering snel, dus ik ben content:).

Laat je eens weten hoe die whey conc. van BP is (zowel op water- als melkbasis) ?

Ik heb op 7-12 in de avond besteld, bestelling staat op 'being processed'. Iemand een idee wat normaal is m.b.t. de levertijd?

Het is natuurlijk normaal dat wanneer de pond zeer laag is, dat iedereen van UK gaat bestellen en zeker als je wereldwijd verzendt, dan heb je zeer drukke dagen. Ik vind 2 weken toch redelijk te doen, dus ik weet niet wat er te klagen valt.

Mee eens. Gezien de prijzen die zij hanteren is het daarbij ook logisch dat ze geen 100 man in dienst kunnen hebben, dus kan het wel eens wat langer duren voor je bestelling verzonden wordt.

Overigens is vanmiddag mijn bestelling compleet en wel binnengekomen, in totaal 9 dagen na bestelling. Duurde 2 dagen langer dan de vorige keer, maar gezien de drukke periode valt het me nog mee allemaal. De koerier keek me alleen niet zo vrolijk aan nadat hij dat pakket van 25kg had moeten tillen haha..

Jouw pakketje trouwens ook al binnen, "Area1990"?

Laat je eens weten hoe die whey conc. van BP is (zowel op water- als melkbasis) ?

Is prima te doen. Smaakt voor mij precies hetzelfde als de isolaat die ik daar de vorige keer besteld had. Zeker als je de normale pre-flavoured whey te chemisch/zoet vindt is dit een verademing. Toen had ik er een flesje vloeibare smaakstof (aardbei) bij gekocht die een milde aarbeismaak toevoegt, dus je kunt het zelf zo zoet of neutraal maken als je wil. Tegenwoordig gooi ik er wat cacao doorheen of ik maak de shake met 50% chocomel en de rest melk voor de lekkerste choco-shake die je ooit gehad hebt.

Met water en chocomel/cacao vind ik 'm wat minder, maar choco-shakes met water zijn sowieso niet lekker vind ik. Je kan de shakes natuurlijk ook met alleen water of melk drinken zonder smaak, maar dat is niet echt een aanrader.

Ik heb op 7-12 in de avond besteld, bestelling staat op 'being processed'. Iemand een idee wat normaal is m.b.t. de levertijd?

Vorige keer precies één week, nu 9 dagen. Reken op 1 a 2 weken, dan moet het vast binnen zijn.

Jouw pakketje trouwens ook al binnen, "Area1990"?

Mijn pakketje is vandaag eindelijk aangekomen:D
Heb er helaas wel 11 dagen op moeten wachten. Om trouwens nog even terug te komen op de woorden van Mudi, als je als bedrijf claimt paketten van voor 1uur dezelfde dag te versturen, of anders de dag erna, moet je die natuurlijk wel nakomen. Anders moet je die domme claims niet maken om klanten te lokken. Vorige keer ontvangde ik mijn bestelling al binnen 3 dagen. Ach ja, heb gelukkig nu wel genoeg aminozuren en leucine om het een half jaar uit te zingen!

Wat zijn die pure EAA's trouwens ontzettend goor, zelfs de bijgeleverde flavouring system deed niks aan mijn kotsneigingen:P Ga morgen even een fles Roosvicee siroop halen.

Wat flavouring betreft, een collega op m'n werk vertelde dat hij als vakkanvuller in het houdbare melk schap smaakjes voor melk op de plank legde. Weet iemand wat dat is? En of dat iets zou zijn om de smaakloze whey smaak mee te geven?

Pakketje vandaag dispatched :D

Wat flavouring betreft, een collega op m'n werk vertelde dat hij als vakkanvuller in het houdbare melk schap smaakjes voor melk op de plank legde. Weet iemand wat dat is? En of dat iets zou zijn om de smaakloze whey smaak mee te geven?

Weet niet precies wat je bedoelt, maar als het voor melk is dan zal het vast ook smaken bij whey shakes. Probeer het eens uit zou ik zeggen.

En, inmiddels al binnen gekomen?

ik heb laatst ook bestelt bij bp het heeft ongeveer 2 weken geduurt voordat het binnen was.. en de wey smaakt goed romig ik gooi er siroop bij voor de smaak chocomel ga ik binnekort proberen :)

Yep, zeker voor herhaling vatbaar! De whey smaakt gewoon naar melk.. lichtjes. Kan prima zonder een smaakje!

Goed nieuws voor mij :) ik houd niet van banaan, aardbei of vanille. Los van de prijs is het feit dat het smaakvrij is al een reden voortaan daar whey te halen. Heerlijk lijkt me dat, whey die naar melk smaakt ipv chemische rotzooi.

En ik ben er eindelijk uit hoe ik mijn postcode moet invullen bij myportein, wat een irritante fout is dat op die site. (eerst account maken, dan bestellen)

Maar een vraag over het bestellen, nemen jullie ook gewoon de laatste omdat dat het goedkoopst is? Onderstaande was trouwens gewoon om te proberen wat verzenden kost bij myprotein, het was een kilo creatine:

£10.92 via International Airsure®. If you are looking for a quicker delivery but don't want to pay the extra for Parcelforce then Airsure® should be your choice for International deliveries. The maximum compensation for loss\damage is £30. All items must be signed for. Deliveries usually within 5 days, but can take up to 14 days.

£10.22 via International Airmail (recorded). This is the cheapest insured method of having your goods sent internationally. The maximum compensation for loss\damage is £30. All items must be signed for. Deliveries usually within 7 days, but can take up to 28 days.

£10.22 via International Airmail (recorded). This is the cheapest insured method of having your goods sent internationally. The maximum compensation for loss\damage is £30. All items must be signed for. Deliveries usually within 7 days, but can take up to 28 days.

£4.95 via DPD International (Zone 50). Sent via DPD (Interlink Express) International service for European deliveries. Your order will be usually delivered within 2-4 working days. A signature is required on delivery. You are fully insured for lost goods with this service & you can track the parcel

Laatst bewerkt:
ik ben van plan whey protein concentrate 82% te kopen bij bulkpowders. Voor ik beslis hoeveel wil ik graag weten hoelang het ongeveer houdbaar is? Kan iemand mij dit vertelllen? Ook voor creatine overigens

Laatst bewerkt:
ik ben van plan whey protein concentrate 82% te kopen bij bulkpowders. Voor ik beslis hoeveel wil ik graag weten hoelang het ongeveer houdbaar is? Kan iemand mij dit vertelllen? Ook voor creatine overigens

Ik heb afgelopen week zowel de whey en creatine van BP binnen gekregen, volgends mij is de creatine tot 2012 goed. Van de whey weet ik het niet zeker, maar ik geloof dat het ook iets in die richting is.

Die is 34 pond voor 5 kilo, ook gezien dat er bij mp de iso bij 2 zakken en dus ook +- 5 kilo 44 pond is (20% korting)? Ik had bijna de concentrate bij BP gekocht maar voor een tientje meer de iso bij MP gekozen.

Laatst bewerkt:
Die is 34 pond voor 5 kilo, ook gezien dat er bij mp de iso bij 2 zakken en dus ook +- 5 kilo 44 pond is (20% korting)? Ik had bijna de concentrate bij BP gekocht maar voor een tientje meer de iso bij MP gekozen.

oei die was me niet opgevallen, ik heb nu de concentrate al besteld bij BP. donderdag besteld en betaald, nog helemaal geen bevestiging ontvangen of iets... is dit normaal bij BP?

Even vraagje tussendoor: koop nu altijd bij XXL de whey instant, welke producten bij BP en MP vergelijkbaar?
En hebben ze er ook cassein protein shakes voor de nacht?

Even vraagje tussendoor: koop nu altijd bij XXL de whey instant, welke producten bij BP en MP vergelijkbaar?
En hebben ze er ook cassein protein shakes voor de nacht?

whey instand is denk ik een mix van concenrtaat en isolaat, dat hebje bij hen niet. je hebt enkel isolaat en concenrtaat.

beide hebben casseine ja;)

Terug
Naar boven