AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Decibel kaarte in tha pocket ! Was zelf aan t knalle op xxlerator outdoor wat een feest maar me broertje heeft de kaarte kunnen regelen zin aan! :roflol:

Jaaaaaa ook zin in pfff. Maar eerst Harmony of Hardcore opwarmertje.

Had zaterdag nog een jongen gesproken die nl kampioen was geweest bij de jeugd dbb ofzoiets. Maar kan zijn naam niet meer herinneren :-p

Was bij xxlerator btw :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.026
Jeugd DBB? Kampioen? Huh?

Mis de Energiehal

Jeugd dbb :roflol:

Ja, had het zaterdag allemaal niet meer zo helder. Maar daar kwam het op neer en het was een toffe gozer. Dacht misschien dat die hier ook actief was. Goed fysiek had hij iig ;-)

Enige link die ik kan leggen is dat je wellicht Determination dan bent tegengekomen die junior BB kampioen was bij de Flex Cup en hier ook op DBB zit... Maar geen idee of hij überhaupt naar dergelijke feesten gaat :p

Lekker line-uppie wordt dit zeg!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zin in :cool:

Zal Adaro er weer bij zijn bij Defqon1 / Decibel?
Te lang al geen snoeisessie van G4H meegemaakt..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.036
Op decibel laat ik me graag verassen door gekke stages. Heb 2 jaar geleden redelijk lang bij UP! gestaan en ook bij 1992 is 4 you aardig weten te vermaken. Afgelopen jaar heel veel bij Euphoria gestaan, omdat het in de HC tent gewoon VEEL TE WARM was. Dat vind ik wel echt het leuke aan Decibel, dat geen enkel jaar hetzelfde is. Iets wat ik bij andere festivals toch wel vaak merk omdat je altijd in dezelfde area te vinden bent.

Altijd 1992is4you en soms wat Refuse. Verder kom ik toch nergens, zou korting moeten krijgen...

Ik ben serieus dus vorig jaar NIET de hardcore tent uit geweest tenzij ik ging pissen of een rondje lopen. Achteraf wel spijt maar ik vind hardcore toch wel het beste qua muziek. Main is waay too mainstream zegmaar. Euphoria te zacht. Loudness niet echt mijn ding. p*ssy lounge beetje te popi jopi. Darkness4Life wel grappig maar niemand wilt daar ooit heen. De rest kan ik niet naar luisteren ;p

Ik ben serieus dus vorig jaar NIET de hardcore tent uit geweest tenzij ik ging pissen of een rondje lopen. Achteraf wel spijt maar ik vind hardcore toch wel het beste qua muziek. Main is waay too mainstream zegmaar. Euphoria te zacht. Loudness niet echt mijn ding. p*ssy lounge beetje te popi jopi. Darkness4Life wel grappig maar niemand wilt daar ooit heen. De rest kan ik niet naar luisteren ;p

Loudness zal het worden voor mij. Zo nu en dan rondje lopen en even checken bij de Hardcore. Geeft me toch altijd een euforisch gevoel als ik ze allemaal zie knallen daar.

Op decibel laat ik me graag verassen door gekke stages. Heb 2 jaar geleden redelijk lang bij UP! gestaan en ook bij 1992 is 4 you aardig weten te vermaken. Afgelopen jaar heel veel bij Euphoria gestaan, omdat het in de HC tent gewoon VEEL TE WARM was. Dat vind ik wel echt het leuke aan Decibel, dat geen enkel jaar hetzelfde is. Iets wat ik bij andere festivals toch wel vaak merk omdat je altijd in dezelfde area te vinden bent.

Mijn broertje stond vorig jaar ook hoofdzakelijk bij Euphoria.
Moest top sfeertje zijn..

Werd er nog gemeet dan voorgaande jaren bij Decibel?
Lijkt me wel gaaf om eens de buffels van DBB te meeten.
Ga me sowieso skinny voelen met Decibel kan niet anders :p

Terug
Naar boven