- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
K*t decibel.
Veel te ver lopen allemaal dat terrein![]()
Twee rondjes lopen, festival weer voorbij

Maar tickets weer in de pocket!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K*t decibel.
Veel te ver lopen allemaal dat terrein![]()

Misschien zaterdag hierheen:
http://partyflock.nl/party/262427:Wildness-Festival
Nog meer mensen aanwazig toevallig?

Ja, had het zaterdag allemaal niet meer zo helder. Maar daar kwam het op neer en het was een toffe gozer. Dacht misschien dat die hier ook actief was. Goed fysiek had hij iig ;-)

Ik ben serieus dus vorig jaar NIET de hardcore tent uit geweest tenzij ik ging pissen of een rondje lopen. Achteraf wel spijt maar ik vind hardcore toch wel het beste qua muziek. Main is waay too mainstream zegmaar. Euphoria te zacht. Loudness niet echt mijn ding. p*ssy lounge beetje te popi jopi. Darkness4Life wel grappig maar niemand wilt daar ooit heen. De rest kan ik niet naar luisteren ;p
Op decibel laat ik me graag verassen door gekke stages. Heb 2 jaar geleden redelijk lang bij UP! gestaan en ook bij 1992 is 4 you aardig weten te vermaken. Afgelopen jaar heel veel bij Euphoria gestaan, omdat het in de HC tent gewoon VEEL TE WARM was. Dat vind ik wel echt het leuke aan Decibel, dat geen enkel jaar hetzelfde is. Iets wat ik bij andere festivals toch wel vaak merk omdat je altijd in dezelfde area te vinden bent.