XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Op decibel laat ik me graag verassen door gekke stages. Heb 2 jaar geleden redelijk lang bij UP! gestaan en ook bij 1992 is 4 you aardig weten te vermaken. Afgelopen jaar heel veel bij Euphoria gestaan, omdat het in de HC tent gewoon VEEL TE WARM was. Dat vind ik wel echt het leuke aan Decibel, dat geen enkel jaar hetzelfde is. Iets wat ik bij andere festivals toch wel vaak merk omdat je altijd in dezelfde area te vinden bent.

Was gezellig Pun!

:o :o huh

gingen er nou nog mensen naar pinkpop? :$

Count me in on dreamfields! :D

Zijn er hier trouwens nog Lowlandsgangers of ben ik dit jaar de enige DBB reprezzsszszentative?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.051
Oooooo, reuzenrad, biceps, veins... aiai. Gezellig. :D

Ahhh, ideaal! Ik doe een hotelletje in de buurt.. Ga er niet veel voor voelen weer helemaal terug te reizen :p

Dat snap ik als je vanuit sneek moet komen ;-) Zal nog wel mijn nieuwe shirt posten en als je mij dan herkent mag je altijd gezellig een babbeltje maken :-)

Oooooo, reuzenrad, biceps, veins, kamagra... aiai. Gezellig. :D

Ahhh, ideaal! Ik doe een hotelletje in de buurt.. Ga er niet veel voor voelen weer helemaal terug te reizen :p

Fixed

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

+1

Thuis wedstrijd voor mij. 5 min met de taxi :D ;)

Als het 5 min met de taxi is, waarom ga je dan niet met de fiets? Is waarschijnlijk nog sneller ook aangezien het daar bij afloop chaos op de weg is.

Afterparty op de hotelkamer van HillR :D

Added! ;)

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Added!
Toppie!!
Fixed

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Als het 5 min met de taxi is, waarom ga je dan niet met de fiets? Is waarschijnlijk nog sneller ook aangezien het daar bij afloop chaos op de weg is.

Omdat er vrienden blijven slapen en ik niet zoveel fietsen heb :)
Maar je hebt wel voorkomen gelijk. Vorig jaar niet geweest, maar bleek het een ramp te zijn!!

Terug
Naar boven