XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ja? Nog pic geschoten lijkt mij? :o

Duke nukem was uiteraard weer present :), aardige kerel en het veel me op dat hij nog best goed op deze wereld was en hij had zich inderdaad voorgenomen het allemaal iets minder heftig te doen.

345zg38.jpg

Lolwat ik zie nu pas dat er meer dbbers bij intents waren. Leuk feestje alleen die rij bij de ingang was echt belachelijk.

^ ik sta ook met hem op de foto gister :D Ik word daar alleen zo hard gedwarft dat ik hem hier niet post. Toen ik met hem praatte ging hij ook (nog) niet zo heel hard hehe. Verder nog wat privé pics met desteny gemaakt maar die houden we voor ons zelf ;) ;) ;)

Lolwat ik zie nu pas dat er meer dbbers bij intents waren. Leuk feestje alleen die rij bij de ingang was echt belachelijk.

de rij bij de kluisjes op t einde was pas Free For All, jezus was een slecht geregeld zooitje.

verder was het een top feestje

^ ik sta ook met hem op de foto gister :D Ik word daar alleen zo hard gedwarft dat ik hem hier niet post. Toen ik met hem praatte ging hij ook (nog) niet zo heel hard hehe. Verder nog wat privé pics met desteny gemaakt maar die houden we voor ons zelf ;) ;) ;)

Was trouwens wel mooi; toen we die foto maakte ging hij op zoek naar de beste belichting (we stonden naast een soort vuurtoren met bouwlampen erop) en daarna wilde hij ook nog even een foto van ons met zijn eigen toestel, prachtige kerel :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha nice, helaas over moeten slaan.. :(

• Like
moet me helaas afmelden voor pussylounge :mad:

Bijna al me vrienden haken af.

• Like
Duke nukem was uiteraard weer present :), aardige kerel en het veel me op dat hij nog best goed op deze wereld was en hij had zich inderdaad voorgenomen het allemaal iets minder heftig te doen.

345zg38.jpg

Wow die ass links op de foto:D:D:D:D:D

Was trouwens wel mooi; toen we die foto maakte ging hij op zoek naar de beste belichting (we stonden naast een soort vuurtoren met bouwlampen erop) en daarna wilde hij ook nog even een foto van ons met zijn eigen toestel, prachtige kerel :roflol:

:roflol: Nadat een vriend van me met mijn telefoon een foto had gemaakt, vroeg Mark idd ook of hij met zijn toestel ook een foto wilde maken :D

Is dat niet die gozer die binnen 10seconde 20 poses doet tijdens wedstrijden?
(johan nog wat)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.152
Hij heet Mark geloof ik :)

Duke is op elk feestje als ik het zo zie, of niet?

Zondag Freshtival, nog mensen in?

Terug
Naar boven