MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Q-Base dit jaar een week later dan normaal.

Twijfel nog...

Wordt er nog een plaats + tijd afgesproken om te meeten @ Emporium? Lijkt mij wel ff gezellig :)

Zo ver mogelijk rechts dan, zodat we niet hoeven te gokken of je midden in een crowd staat en we moeten zoeken voor een uur? ;)

Aan het floorplan in de Emporium app te zien is het in een tent, dus dat is al makkelijker vinden dan bij een open air stage. Als de rest instemt met de plek + tijd vind ik het prima. Punjab en Desteny herken ik wel ;)
Ik zal de dag van te voren nog even hier plaatsen waar ik aan te herkennen ben, sowieso licht groen coach tasje op m'n rug :cool:

De tijd is goed, maar moet het in de Techno? Vinden wij niet echt heel boeiend. Main anders?

Ultieme weersverwachtingen voor aanstaande zaterdag!! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.113
Meet bij de main is altijd impossibru.. veel te druk :D

Techno hoeft van mij ook niet zo, maar ik heb geen beter alternatief. Techno is op Emporium wel altijd de rustigste tent :)

Aan het floorplan in de Emporium app te zien is het in een tent, dus dat is al makkelijker vinden dan bij een open air stage. Als de rest instemt met de plek + tijd vind ik het prima. Punjab en Desteny herken ik wel ;)
Ik zal de dag van te voren nog even hier plaatsen waar ik aan te herkennen ben, sowieso licht groen coach tasje op m'n rug :cool:

net of jouw biceps niet genoeg zijn :rolleyes:

De tijd is goed, maar moet het in de Techno? Vinden wij niet echt heel boeiend. Main anders?
MOET van mij niet bij de techno, maar het liefste wel aan die kant van de plas, techno/house/main/trance etc.
Ultieme weersverwachtingen voor aanstaande zaterdag!! :D
:cool::cool::cool:
Meet bij de main is altijd impossibru.. veel te druk :D

Techno hoeft van mij ook niet zo, maar ik heb geen beter alternatief. Techno is op Emporium wel altijd de rustigste tent :)

Main lijkt me inderdaad lastig. Als iemand een ander/beter alternatief heeft, graag. In een tent is wel makkelijker dan bij een open air stage imo...

Heb er echt belachelijk veel zin in!

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

575px-Happy-oh-stop-it-you-l.png

Okee dan moet t maar. 1600 dan!

Okee dan moet t maar. 1600 dan!

Trance lijkt op de app ook in een tent te zijn, daar liever?

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Evt DBB Emporium groepsapp maken met mensen die daadwerkelijk willen meeten? Weet niet of daar animo voor is... Ik opper maar wat.

wk

Trance lijkt op de app ook in een tent te zijn, daar liever?

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Evt DBB Emporium groepsapp maken met mensen die daadwerkelijk willen meeten? Weet niet of daar animo voor is... Ik opper maar wat.

Waarom draag je een roze shirt en gebruik je hem ook nog eens als ava? Ben je hooms ofzo?

Licht groen tasje + biceps of peace and prosperity [check]. Ik heb btw bijna altijd een rood converse tasje op mn rug + all star schoenen in combinatie met facial aesthetics 10/10:o. (en als het donker is dus een Iron Man masker op m'n kop of op m'n shirt geplakt :roflol: )

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

wk

Waarom draag je een roze shirt en gebruik je hem ook nog eens als ava? Ben je hooms ofzo?

Die tanktop van je kan echt niet gast :roflol:

Terug
Naar boven