XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

oehhhh wat heb ik een zin in de zevende zondag :D
can't wait!!!

Fantasy Island morgen en Freshtival zondag, lekker weekendje :banana:

haha geloof me, je herkent me gelijk��

heb wel wat gekkere dingen gedaan op een vol festival terrein:p

yolo

nou vooruit maar dan..
als je een klein meisje ziet in witte korte broek, omringd door een berg alpha mannetjes die compleet los staan te gaan in het hardstyle gedeelte... dan heb je me gevonden

voor de rest ben ik vrij schattig

Laatst bewerkt:
nou vooruit maar dan..
als je een klein meisje ziet in witte korte broek, omringd door een berg alpha mannetjes die compleet los staan te gaan in het hardstyle gedeelte... dan heb je me gevonden

Bij het gedeelte alpha mannetjes heb ik een heel verkeerd beeld :P

nou vooruit maar dan..

ik wist niet dat je een vrouw was, dat maakt de meet ineens een stuk leuker;)

• Like
Waarderingen: LM
nou vooruit maar dan..

Omringt door een berg alpha mannetjes bij de hardstyle

:roflol:

• Like
Waarderingen: LM
Zooooooo we leven weer. Was weer toppertje ondanks ik half dood was door de hitte.

Spoedig herstel gewenst iedereen!

Heb ontzettend veel zin naar pandemonium te gaan, maar twijfel beetje, iemand ervaringen met deze feestjes?

nilog nooit op een festival geweest eigenlijk.... :p is ht wat? beetje virgin kwa dit :p

ik leef nog ondanks de ghb me iets teveel werdt:p

iemand toevallig een debiel in een zwembroek met een groene slurf/schuimrubbere slang zien rondspringen?

• Like
Waarderingen: Vonk
Freshtival was ****ing bruut. Bijna alleen maar mainstage gestaan, werd echt heerlijk naar mijn smaak gedraaid.

• Like
nou vooruit maar dan..

Waarom staat er geen brazzers logo bij de spoilers?

Dat had ik in gedachte met een berg alpha males om je heen :roflol:

• Like
De t*ring.. Na twee dagen compleet lopen snoeien, nu in mn opblaas badje bijkomen van de spierpijn. Ran-D VS Endymion helden van de twee dagen.

• Like
Terug
Naar boven